woensdag 25 augustus 2010

wantyou741@live.nl

Laatst kreeg ik een email die ogenschijnlijk leeg was. Onbegrijpend keek ik naar een leeg scherm. De afzender zei me niets: wantyou741@live.nl. Ik vond het meer zo'n typisch email adres dat je wel eens bij spam ziet. Pas even later zag ik dat er een foto bij zat. Ik opende de foto en hielp mijn adem even in. De foto toonde een vrouw in lingerie - kousen, hempje en string - met pumps. Haar hoofd was niet te zien, maar haar donkere haar viel op haar schouders. Ze zat op een stoel achter een laptop. Op die laptop was over duidelijk mijn blog te zien, als ik het goed zag, had ze het verhaal van Janneke voor zich staan.

Weer bekeek ik de mail zelf. Nee, toch echt geen tekst. Vreemd.... Ik bekeek de foto weer eens. Ik kon haar hoofd niet zien, dus kon daar niet op afgaan, maar ze had een mooi lichaam. Flinke volle borsten, aan de vorm. En ook al waren ze bedekt door een hempje, kon ik toch wel zien dat ze al wat ouder was. Het was een mooie foto, best leuk gemaakt. Zou ze hem zelf gemaakt hebben, of haar man? Maar waarom stuurt iemand mij een foto zonder tekst in een mailtje?

Opnieuw bekeek ik de foto. Ze droeg pumps, die stonden haar goed. Opwindend. De foto straalde verwachting uit, vond ik. Alsof ze ergens op wachtte. Op haar minnaar? Om daarna heerlijk te gaan genieten. Of..... op een antwoord van mij? Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest. Ik besloot er nog even over na te denken. Ik kon wel een antwoord terugsturen, maar wist even niet zo goed wat ik dan moest schrijven. Daar heb ik meestal geen last van, maar dit was nieuw voor me.

Maar de foto en de email lieten me niet los. De dagen er na dacht ik er regelmatig aan. Keek ik er ook nog naar, want het was wel degelijk een mooie en opwindende foto. Sprak tot de verbeelding. Aan het formaat van de foto merkte ik dat ze hem had uitgesneden, waarschijnlijk om haar hoofd van de foto weg te halen. Maar daardoor straalde de foto meteen ook verleiding uit. Een paar van haar lokken waren nog te zien, en dat intrigeerde me. Wat voor haar had ze? Hoe droeg ze het? Hoe zou het bewegen?

Zo ook haar lingerie. Ze zat zó voor de camera, dat haar rug en haar zij te zien waren. Met natuurlijk haar borsten. Ze gaf niet te veel weg, en daardoor was de foto verleidelijk. Het wekte bij mij als kijker nieuwsgierigheid naar hoe ze er verder uitzag.

Een paar dagen later controleerde ik mijn mailbox en zag dat ik een nieuw mailtje van wantyou741@live.nl had gekregen. Meteen was de spanning terug. Ik was het eerste mailtje niet vergeten, sterker nog, ik wilde haar een antwoord sturen, maar was daar nog niet aan toegekomen. Ik opende de mail en... weer niks. Weer een lege mail, met weer een foto.

Ik opende de foto en zag haar dit keer op bed liggen. Dezelfde vrouw, nu liggend op bed, en van boven gefotografeerd. Het was wat donker op de foto. Ze had haar benen iets opgetrokken en licht gespreid. De hakken van haar pumps prikten in de lakens. Haar hempje was tot net onder haar borsten omhoog geschoven en op haar buik lag een hand. Donkere nagellak op haar vingernagels. Vingers die gespreid waren, alsof ze haar buik streelde. Haar andere hand lag tussen haar gespreide benen, eigenlijk boven op haar stringetje. De vingers bij haar kutje. En weer was haar hoofd niet te zien, alleen een paar lokken op har schouders.

Weer bekeek ik de lege mail en nu viel me de scrollbar aan de zijkant op. Heeee, dat betekende dat er meer tekst was dan weergegeven kon worden. Snel scrollde ik naar beneden. Helemaal onderaan stond de korte regel:

Vertel me wat je hierbij fantaseert.

Ah! Eindelijk. Eindelijk gaf ze aan wat ze hiermee wilde. Een reactie dus. Ik bekeek de foto nog eens uitgebreid en goed. Ik kon nog net zien dat ze met een gekromde rug lag, haar hoofd helemaal achterover. Alsof ze in extase was. Er begon zich een fantasie op te bouwen. Een beeld dat ik naar haar keek, aan de kant van haar voeten. Dat ze me gek maakte door met zichzelf te spelen, dat ze me verleidde.

Ik had de tijd en besloot meteen een antwoord te typen. In dezelfde stijl als haar email: geen hallo, geen chit-chat, maar alleen de tekst van mijn fantasie:

We zien elkaar vandaag voor het eerst. We hebben al veel gemaild, maar vandaag zijn we voor het eerst samen. Toen ik op de deur klopte deed je open en zag ik dat de kamer was verduisterd met de sfeerverlichting aan. Je loopt voor me uit en ik bewonder je lingerie, maar ook de manier waarop je beweegt. Ik zie hoe gracieus en vrouwelijk je loopt op hoge hakken. Naast het bed staat een stoel, en je vraagt me daar te gaan zitten. Terwijl ik ga zitten, ga jij op bed liggen.

Je ligt met je benen naar mij toe. Je vertelde me dat ik vandaag ga genieten, en dat ik me moet ontspannen. Ik laat je dan ook maar begaan. Je kijkt me even heel zwoel aan, en gaat dan achterover liggen. Je sluit je ogen en begint jezelf te strelen. Je handen strelen over je hempje, waar je mooie volle borsten duidelijk in af steken. Ze strelen je benen, die in mooie zwarte stay-ups gestoken zijn. Je weet heel goed dat ik daar van houd, en ik weet zeker dat je ze bewust voor mij hebt aangedaan, net als die mooie pumps. Alles wat je doet lijkt er opgericht te zijn me gek te maken.

Je handen duwen aan de onderkant tegen je borsten en het hempje spant zich. Ondanks de duistere omgeving zie ik duidelijk de tepels door de stof duwen. Ik hoor je adem even stokken. Ik luister even goed en merk dat je er zelf ook van geniet. Dit is niet alleen maar een showtje, je hebt het echt fijn. Hmmmm, wat opwindend. Ik voel iets kriebelen daar beneden.

Even bedenk ik dat dit voor jou reuze spannend moet zijn: dit is de eerste keer dat we elkaar ontmoeten, en om je dan voor mijn ogen heerlijk te gaan verwennen, jezelf te gaan geven, dat moet toch best even moeilijk zijn. Maar daar merk ik niets van, je laat je handen genietend over je lichaam glijden en ik merk dat je er echt van geniet: snellere ademhaling, blosjes op je wangen. Mijn pik begint hard te worden, je maakte me behoorlijk gek. Je rechter hand streelt je kutje over het stringetje heen. Je beweegt je benen bij de strelingen in en ik hoor je zachtjes steunen.

Oh god, wat is dit geil! Ik kijk gefascineerd hoe jij je stringetje opzij schuift. Onder je vingers zie ik twee gezwollen schaamlipjes. Je vingers duwen, trekken, strelen je lipjes en ik meen toch echt iets van vocht te zien. Je houd je benen nu ver gespreid, zodat je er goed bij kunt. Ik wordt hier gek van. Ik begin heel erg naar je te verlangen. Ik wil je kutje! Ik wil mijn vingers en mijn lippen laten kennismaken met je kutje. En andersom. Ik wil je kutsap likken, ik wil het proeven! Ik wil voelen hoe strak je kutje is, hoe elastisch, hoe diep. En al die tijd lig je jezelf maar te verwennen. Nu glijd je vinger zelfs naar binnen. Je kromt je rug en kreunt. Ik hoor je fluisteren "Oh god, wat is dit heerlijk...."

Dat is genoeg, ik kan het niet langer aanzien, ik kan niet langer toekijken. Ondanks het feit dat je me gevraagd hebt om te blijven toekijken, begin ik mijn hemp los te knopen. Jij ziet niets, je hebt je ogen gesloten en bent heerlijk met je zelf bezig. Ik doe mijn broek uit en ben in no-time naakt, met een dikke pik die recht vooruit steekt. Natte eikel. Maar daar gaat het me nu niet om. Ik wil je kutje! Ik wil mijn vingers en tong bij je kutje hebben.

Pas als ik tussen je benen kruip, merk je me op. Je ziet dat ik meteen bij je kutje kom zitten en kreunt "Oh ja, oh ja, doe maar....". Als je merkt dat mijn hand over je gladde kousen op weg gaat naar je kutje, haal je jouw hand weg. Mijn vingers bereiken je natte lipjes en zonder pardon glijden twee vingers door, soppend naar binnen. "Ohhhhh....." kreun je heftig. Je hoofd ligt achterover. Ik steek mijn tong uit en lik je lipjes. Weer een heftige kreun.

Ik voel hoe je je handen op mijn hoofd legt en me de goeie richting in duwt. Ik lik je harde en gezwollen clitje en merk je heftig reactie daarop. Ohhh, dit is heerlijk, hier geeft me zo'n goed gevoel: jij kronkelt van genoegen door alleen mijn handen en mijn tong. Ik duw mijn lippen nu stevig tegen je kutje aan, en gebruik mijn tong om je clit te likken. Dat wissel ik af door met mijn tong in je kutje te neuken. Je siddert. Ik geniet net zo hard mee. Het is machtige mooi jouw heerlijke lijf te zien genieten.

Met een harde tong lik ik je stevig in je kutje en over je clitje en ik merk dat je je gaat verliezen in geil genot. Je weet niet meer hoe je het hebt, en je bent ver weg. Mijn handen maken uitstapjes naar je buik, je benen (vooral je gladde kousen zijn heerlijk om te voelen), je buik en je borsten. Ik streel ze en merk hoe stevig ze zijn. De tepels heerlijk hard. Ik merk ook dat je best genietend reageert als ik ze knijp en masseer.

Je nadert je hoogtepunt, ik zet mijn tong en vingers in de hoogste versnelling en lik je snel en hard. Mijn vingers dwarrelen rond je kutje en zijn geconcentreerd op maar een ding: jou laten komen. Ik merk dat je zover bent en lik je clit stevig, terwijl twee vingers je diep en snel vingeren. Alles sopt nu gruwelijk lekker. Jouw kreunen erbij maken het voor mij ook lekker. Je sprint tegen de berg op en bereikt schreeuwend de top. Je kromt je rug, meteen daarna een holle strakke buik en dan weer die holle rug. Sidderend en schokkend beleef je je orgasme, terwijl ik mezelf aan je kutje heb vastgezogen. Alhoewel er een flinke golf met jou kutsap ontsnapt, blijf ik je likken, maar nu teder en zacht. Samen bouwen we af en zak jij in een roes weg.

Ik kom naast je zitten en kijk op je neer. Rode blosjes op de wangen van je ontspannen gezicht verraden dat je zojuist heerlijk bent klaargekomen. Je doezelt wat en opent pas na een tijdje je ogen. Loom kijk je me aan. Ik kijk jou aan en zeg lachend "Hallo ik ben Jeroen, leuk je nu eens in het echt te ontmoeten".


Dan klik ik op "versturen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten