zaterdag 28 augustus 2010

wantyou741@live.nl, deel 2

Haar reactie was even kort als haar eerste twee mails, alhoewel de mail nogal vreemd opgesteld was:

Je hebt haar nogal laten genieten. Als dank zal ze je een foto sturen van een lichaamsdeel naar keuze.

Ze sprak over zichzelf in de derde persoon, tenminste dat nam ik aan. Haha, ik vond het wel een grappige conversatie worden. Dit kon nog interessant worden. Ik mocht dus een lichaamsdeel kiezen waarvan ik dan een foto kreeg. Op een of andere manier intrigeerde juist dat deel wat ik niet kon zien op de foto me het meest: haar gezicht. Ik zou haar mond, haar lippen wel eens willen zien.

Dus ik stuurde een even kort mailtje terug:

Je lippen.

Ik kreeg niet meteen antwoord. Ik moet zeggen, dat viel me best zwaar. Ze bleef me intrigeren. Wat voor vrouw stak hierachter? Was het wel een vrouw, of was een vent me in de maling aan het nemen, hier kwam mijn onzekerheid even boven drijven. Welke kant ging deze mail-wisseling op? Maar ook meer fysieke zaken: hoe zag ze eruit? Hoe oud was ze? Waar woonde ze? Had ze een relatie? Waarom deed ze dit en waarom schreef ze van die korte mailtjes?

Het duurde bijna een week voordat ze antwoordde. Inmiddels gewend aan haar lege mails, keek ik meteen of er een paperclip bij de mail getoond werd, of er een foto bij zat. Ja dus.... Ik opende de mail en zoals verwacht hier geen tekst. Nee, wacht eens, weer een scrollbalk, dus ergens onderaan zou wel tekst staan. Ik voelde dat ze wilde dat ik eerst die foto bekeek, en daarna pas de tekst zou lezen.

Dus opende ik de foto, en keek naar een paar mooie dieprode volle lippen. De foto raakte me onmiddelijk, deze lippen waren betoverend, ze hielden mijn blik vast. Ik bestudeerde de foto uitgebreid. Haar lippen waren dieprood, met mooie witte tanden op een rij. Het puntje van haar tong stak links tussen haar tanden uit en krulde licht omhoog, best erotisch. Haar lippen glommen, maar niet van de lipstick. Ik denk dat ze ze natgelikt had. Haar huid was blank, erg licht in ieder geval, maar verder gaaf, zonder onvolkomenheden. Ik vond haar een mooie vrouw, voor wat betreft haar mond. Even dacht ik eraan hoe lekker het zou moeten zijn haar te kussen.

Toen ik me eindelijk los kon rukken van de foto scrollde ik de lege mail door naar beneden. Daar stond het verwachte korte zinnetje:

Wat doen deze lippen?

"Nou lieve schat," dacht ik, "daar kan ik kort over zijn: heerlijk kussen!" Ik wist al meteen welk antwoord ik zou gaan sturen. In welke stijl en welke sfeer.

Later begon ik aan de volgende fantasie, in dezelfde stijl als de eerste die ik haar gestuurd had: een ontmoeting in een hotelkamer:

Ik kon niet wachten. Zelfs na zoveel keer niet. We hadden weer eens afgesproken in ons inmiddels stam-hotel. Niet dat ze ons bij de balie al kende, zo vaak kwamen we nou ook weer niet. We konden en wilden dat ook niet. Door elkaar maar één keer in de zoveel tijd te zien hielden we het verlangen naar elkaar en de heerlijke middag die we dan beleefden hoog. We konden uitgebreid toeleven naar deze middagen.

Dit keer had ik de hotelkamer geregeld en zat ik in spanning op haar te wachten. Ik wist dat zij het ook zo ervaarde. Een geile spanning. Er werd op de deur geklopt en ik sprong op en haastte me naar de deur. Even door het spionnetje kijken, want de deur openen voor personeel in alleen een boxer leek me niet zo prettig. Zeker niet als de vorm van mijn harde paal duidelijk zichtbaar is.

Ik deed de deur open en zag mijn heerlijke vriendin staan. Haar ogen twinkelden, ze had zin in deze dag. Ze zag er zoals elke keer weer betoverend uit. Een leuk spijkerrokje, hoge hakken, een strak truitje en haar prachtige lokken heerlijk languit op haar schouders. Aan haar schouder een tas, op en top een leuke vrouw.

Ik zei niets, lachend beet ik op mijn lip. Ze lachte ook naar mij en zette zwijgend naar gehakte voeten over de drempel. Eenmaal binnen, sloeg ze haar armen om me heen, en fluisterde de woorden "Hai lieve jongen, ik heb je gemist". Ik kon nog net zeggen "Ik jou ook", want daarna vonden haar heerlijke rode lippen mijn mond. Haar tas gleed van haar schouder en ik gaf me over aan haar lippen.

Dit was tot nu toe nog elke keer de manier waarop onze heerlijke middagen begonnen: lang en intens kussend. Ze wist dat ik dol ben op mooie rode lippen, eerst om te kussen, maar daarna ook om mijn paal en mijn ballen te likken, sabbelen en zuigen. Ze wist ook dat ze er verdomd goed in was. Maar eerst uitgebreid kussen dus. Met onze armen om elkaar, namen we de tijd en kusten we elkaar teder en zacht. Onze lippen gleden ontspannen en geduldig over elkaar. Wat waren haar lippen toch lekker. Bijna tintelend. Tussendoor krulden onze tongen in en om elkaar en wisselden en vermengden ons speeksel.

Af en toen lieten onze lippen elkaar los, meestal fluisterden we dan dingen als "God, wat is dit weer zalig", "Wat heb ik dit gemist" of "Wat voel je lekker aan". Ik liet mijn handen door haar mooie lokken glijden, genietend van de zachtheid van haar haar. Tijdens één van onze eerste dates had ik haar verteld dat ik lippen met lipstick of lipgloss zo ontzettend opwindend vond. Het legde de nadruk op haar lippen, en dat wind me buitengewoon op. Sindsdien trakteerde ze me elke keer weer op gestifte lippen.

 Gaandeweg ging het kussen over in uitgebreid tongend. Ik vond het fijn haar ook op haar gezicht te kussen, haar wangen, neus, kin en voorhoofd. Het gaf me een goed gevoel haar te laten weten hoe fijn ik het vond haar weer te zien. Onze handen streelden rug, zij en later ook kont. Daarna kleedden we elkaar uit. Dat was altijd genieten. Ik genoot van haar handen en vingers die me uitkleedden. Haar handen die elk plekje van mijn lijf aanraakten.

 En als we eenmaal naakt waren kon kropen we op bed, om elkaar heerlijk te gaan verwennen. Lichamelijk zijn, genieten van elkaars aanraking. Heerlijk uitgebreid elkaar strelen, knuffelen, en daar kwam dan vanzelf het sexspel wel bij. En ik genoot elke keer weer van de lingerie die ze droeg. Ze wist dat ik daar dol op was en vond het heerlijk daar in mee te gaan. Dus kousen, jarretelgordel, een topje, een body, strings, een leuke BH, elke keer was het een verrassing, maar ik was nog nooit teleurgesteld.

 "Kom, ga liggen" zei ik haar, "lekker hier op je rug". "Hmmmm, lijkt me fijn" antwoordde ze, "je zult wel merken dat ik al best geil ben. Ik stond net in de file en fantaseerde over wat je met me ging doen, dus..." "Oh ja?" zei ik weer, "En wat deed ik dan met je? In je fantasie?" Ze vertelde dat ik haar boeide en dat ik daarna gruwelijk lekkere dingen bij haar uithaalde, met vingers, tong en lul. "Zou je dat willen?" vroeg ik haar, "zou je geboeid willen worden?" "Tja, het is wel een fantasie he? Ja, eigenlijk zou ik dat wel eens willen proberen..." antwoordde ze. "Nou sorry, maar dan moet ik je teleurstellen, want dat was niet mijn plan... niet vandaag in ieder geval" zei ik met een glimlach, "maar ik heb iets waarvan ik denk dat je het best lekker zult vinden..."

En meteen begon ik haar te kussen. Haar borsten, haar buik, haar benen, en tenslotte haar venusheuvel. Ze kronkelde en genoot van elke kus. Hoe dichter ik bij haar kutje kwam, hoe heftiger ze reageerde. Heel teder liet ik een vinger over haar schaamlipjes glijden en merkte ik dat ze al heerlijk nat was. "Oh schat, ja, vinger me..." steunde ze wellustig. Maar dat was ik niet van plan. Nee, ik bracht mijn gezicht vlak voor haar lipjes en begon ze zacht te kussen. Haar kutsapjes stroomde rijkelijk en ik kreeg er genoeg van op mijn lippen.

 Daarna ging ik boven haar hangen en kuste ik haar op haar mond. Ze proefde het geil en likte mijn lippen uitgebreid af. "Hmmmmm heerlijk lieverd...." zei ze. Dit herhaalden we een paar keer: ik kuste haar lipjes uitgebreid, zorgde dat mijn lippen onder haar kutsapjes zaten en kuste haar daar dan uitgebreid mee op haar mond. Het was een ontzettend geil spelletje en we kusten elkaar zoooo lekker.


Alhoewel nog niet geeindigd, toch stopte ik op dit punt het verhaal en sloot mijn mail af met de vraag:

Je hebt mooie lippen, kun jij lekker kussen?
Omgekeerd mag jij nu kiezen welk lichaamsdeel van mij je zou willen zien.

1 opmerking:

  1. Ik kan heel lekker kussen!
    Dus ik wil nu ook jouw lippen zien.....

    G

    BeantwoordenVerwijderen