woensdag 1 september 2010

Karin

Regelmatig kom ik Karin tegen in de stad. Ik zie haar wel eens haar hond uitlaten, aan de rand van het park. Maar meestal komen we elkaar tegen als ze haar kinderen naar school brengt. Ik ben dan net op weg naar mijn werk. We begroeten elkaar altijd, maar dan is het niet meer als een "Hoi!" en een "Hai!" terug. Het kan ook niet anders, want op de fiets ben ik haar dan al weer voorbij.

We hebben elkaar vroeger als stellen leren kennen, via het werk van mijn vrouw. Daar had mijn vrouw te maken met de man van Karin. Op een open dag van het werk van mijn vrouw troffen we elkaar en raakten met elkaar aan de praat. Niet tevreden over de catering besloten we met zijn vieren ergens anders wat te gaan eten. Zo raakten we bevriend, en kwamen we op elkaars verjaardagen en feestjes. Kraamvisites toen de kinderen geboren werden en af en toe een etentje in een restaurant.

Ik vond haar een leuke vrouw om te zien. Ze was altijd aan het vechten met haar lijn, ze dijde nogal eens uit, waarna ze weer flink aan het lijnen sloeg. Overigens met succes, ze moest een flinke wilskracht hebben om het lijnen vol te houden, want regelmatig had ze een mooi figuurtje. Niet volgens het schoonheidsideaal, maar wel voor mij. Ze had sowieso brede heupen, maar haar lichaamsverhoudingen klopten gewoon. Ze droeg haar schouderlange haar leuk en wist zich mooi te kleden, ongeacht haar formaat. Niet verleidelijk of zo, maar gewoon leuk om te zien.

Op een van de feestjes bij ons droeg Karin een leuk spijkerrokje met een hempje en een vestje erop. Daaronder een panty, ik vermoedde dat ze geen kousen droeg, en mooie laarsjes met een klein hakje. Niet te opvallend gekleed, maar het stond haar gewoon mooi. Ik keek regelmatig naar haar, bewonderend. Ze had me daar een paar keer op betrapt, maar ze liet verder niets merken. Toen zij, haar man en de kinderen naar huis vertrokken, begleidden mijn vrouw en ik ze naar de voordeur. In de hal kusten we elkaar tot ziens. De laatste kus van Karin eindigde niet op mijn wang, maar half op mijn mond. Ik weet niet of ze het express deed, maar ik reageerde met iets als "Oh, nou kus ik je toch op je mond zeg...", waarop zij zei "Oh, maar daar kan ik best tegen! Lekker toch?"

Zoals wel vaker gebeurt, verwaterde het contact na jaren en zag ik Karin alleen nog onderweg, met haar hond, of met de kinderen aan haar zijde om naar school te gaan. Vorige week was ik wat te laat voor mijn werk en fietste ik sneller dan normaal. Ik zag Karin weer lopen, dit maal op weg naar huis, en zonder kinderen. In het voorbij gaan riep ik het standaard "Hoi!". In plaat van het standaard "Hai!", riep ze "Hey Jeroen, alles goed met jullie?". Ik was toch al te laat voor mijn werk, dus kon er nog best even een minuutje bij. Ik remde af en wachtte tot ze bij me was.

"Hey" zei ze weer, "of heb je haast? Heb je even tijd?". Ik antwoordde dat ik best nog even kon kletsen. "Hoe gaat het? We zien elkaar niet zo veel meer, maar alles goed bij jullie thuis?" vroeg ze. "Oh ja eigenlijk prima, alles gaat zijn gangetje", was mijn toch wel afgezaagde antwoord. Ik keek haar aan, keek naar haar mond, en op dat moment moest ik even aan die ene kus denken. "Heb je vrij?" vroeg ik haar, omdat ze kennelijk alle tijd had om een praatje aan te knopen. "Ja, op dinsdag hoef ik niet te werken" was het antwoord. Ze keek me nu strak aan, en ik voelde me daar niet gemakkelijk bij. Waarom deed ze dat? Zou ze daar iets mee bedoelen?

Ze ging nog een stapje verder. Ze legde haar hand op het stuur van mijn fiets, heel nonchalant. We keken er allebei naar, en ik zag hoe ze met een vinger over mijn hand streek. En tegelijkertijd vroeg ze me "Zou je het leuk vinden om straks even koffie te komen drinken? Om 10 uur of zo?". Ze keek me nu weer aan, en streek met haar vinger onophoudelijk over mijn hand. Jezus. Ik slikte. Dat leek me super, maar in mijn hoofd speelden zich allerlei scenarios af. Wat ging er dan gebeuren? Bleef ik bij haar op de bank zitten? Nee man, ze streelt je niet voor niks over je hand! Wat dan? Eindigen we in bed? Dat zou je wel willen, he? Kussend in de gang? Ook lekker...

Mijn verlangen naar meer kreeg de overhand en ik zei "Lijkt me leuk! 10 uur he?". "Ja, dan heb ik de koffie klaar..." zei ze. Ik zei "Dan zie ik je zo, ik moet alleen nog even mijn werk anders organiseren, maar om 10 uur dan ben ik er..." en met die woorden vertrok ik naar mijn werk. Natuurlijk kwam er helemaal niets van het werk en zag ik de tijd tergend langzaam vooruitkruipen. Ik was in gedachte bij haar thuis en stelde me zo voor wat er allemaal kon gebeuren. Met kloppende paal, dat wel. Ik had een aangenaam gevoel tussen mijn benen, en voelde me heerlijk.

Tegen tienen begon de spanning toch wel op te lopen. Ik zou in nog geen vijf minuten bij haar huis zijn, maar zat tegen kwart voor tien al op hete kolen. Jezus, ik zat bijna te rillen op mijn bureaustoel. Als ik dat dadelijk bij Karin maar niet deed, als ze dat eens merkte! Ik dwong mezelf rustig te zijn, maar dat lukte dan maar voor een minuut of zo. Dan kwam de onzekerheid en de spanning weer terug. Telkens maakte ik mezelf dan maar weer wijs dat ik alleen maar koffie ging drinken. Maar diep in mijn hart wist ik wel beter. Ik had de blik in haar ogen gezien. Verlangen, lust. En dan was daar haar vinger op mijn hand nog. En die kus half op mijn mond, van jaren geleden. Ach nee, stel je toch niets voor, dat was per ongeluk....

Tegen tienen stond ik op en zei tegen mijn collega's dat ik even weg moest, en dat ik niet wist hoe lang het ging duren. Ze hadden gelukkig niets van mijn zenuwen opgemerkt en reageerden nauwelijks. Zo zenuwachtig als wat reed ik naar haar huis. Vroeger gingen we altijd door de achtertuin naar binnen en dat deed ik nu ook. Ik stapte door de achterdeur naar binnen. Mijn onzekerheid werd alleen maar versterkt, want ze leek er niet te zijn. Shit... wat nu. Ik keek rond en stak mijn hoofd om de keukendeur. Nee, daar was ze ook niet. Het was ook helemaal stil in huis. Pas toen zag ik het briefje aan de deur hangen. Jezus, dat ik dat net niet had zien hangen!

"Hoi Jeroen! Zou je de poort van de tuin even op de schuif willen doen? En kom dan maar even naar boven. Karin". Ok, ik vond het een apart wending, maar vond het een prima idee de poort op slot te doen. Het voelde dan toch wat meer "wij samen". Het briefje leek me met beide benen op de grond te zetten, mijn zenuwen verminderden. Nadat ik de poort op slot had gedaan, liep ik terug naar binnen en ging de trap naar boven op. Ze moest me gehoord hebben, want ze riep van boven "Ho-oi, hang je jas maar aan de kapstok, Ok?" "Ja, is goed" riep ik terug. Weer ging ik de trap op.

Toen ik op de overloop was aangekomen, zei ze "Ik ben hier". Het geluid kwam uit haar slaapkamer, waarvan de deur half open stond. Ik stapte naar binnen en ..
Jezus!.... Wauw!... ik wist even niets te zeggen. Ze stond naast haar bed, voor haar spiegel. Ze was zich aan het opmaken. Met in haar hand een mascaraborsteltje was ze haar ogen aan het opmaken. Maar dat zorgde niet voor mijn sprakeloosheid. Nee, het was wat ze aan had: een zwart kanten jurkje en zwarte pumps. Verder niets. Het jurkje hing nietsverhullend tot net over haar billen en een stukje van haar bovenbenen. De rest van benen tot aan haar pumps waren bloot. In de spiegel zag ik dat ze helder rode lipstick op had, en dat stond haar bijzonder mooi. Opwindend zelfs.

Ze draaide de mascara dicht en draaide zich om. "Hai..." fluisterde ze en ze deed een paar stappen naar me toe. Ergens in de verte registreerde ik dat ze mooi bewoog en dat ze geen BH droeg, haar borsten deinden in haar jurkje. "Dit was misschien niet wat je verwachtte, of toch wel?" vroeg ze me. Ze stond nu vlak voor me. "Uh... nee, dit uhhhh, dít had ik niet verwacht..." stamelde ik. "Maar misschien wel zoiets?" zei ze, dit keer me over mijn arm strelend. "Ja, kijk uhhh, je streelde me over mijn hand, en je nodigt me uit als ik weet dat je alleen thuis bent" antwoordde ik. "Dat is waar" zei ze, "herinner je nog dat ik je ooit eens op je mond gekust heb, toen we bij jullie op een feestje waren?"
"Uh, ja, dat weet ik nog ja, ik vroeg me toen af of je dat per ongeluk of express gedaan had" antwoordde ik.

"Dat deed ik bewust.... Ik wilde je lippen voelen. Je had me de hele tijd al aangestaard en ik voelde je blik in mijn hele lijf. Dat maakte me toen best opgewonden. Dus kuste ik je toen op je mond." zei ze. "En dat voelde heerlijk" voegde ze er aan toe. "Dat was het zeker" zei ik. Die vreselijke spanning van het wachten van daarstraks was nu veranderd in een heerlijke spanning. De spanning van verlangen, van hunkering, van honger. Ze kwam een stap dichterbij, heel dichtbij. Ze fluisterde "En nu wil ik nog meer van die heerlijke kussen..." Ze strekte zich en bracht haar hoofd omhoog, haar mond naar de mijne. Doordat ze omhoog keek, drukte ze haar borsten vooruit en ik voelde hoe ze ze tegen mijn lijf aan drukten. Een heerlijk gevoel.

Ik keek haar aan, en bedacht wat een mooie vrouw Karin eigenlijk was. Zo iemand die een natuurlijke schoonheid heeft, zonder daar echt moeite voor te hoeven doen. Haar schouderlange steile haar viel mooi. Ik voelde hoe ze haar handen op mijn armen legde. En ik merkte dat ze doelbewust dichtbij kwam, in mijn belevening heel erg langzaam. De wereld om me heen vervaagde, en ik kreeg tunnelvisie. Alleen haar lippen zag ik scherp. Haar mooie rode lippen. Een beetje van elkaar, de binnenkant wat vochtig gemaakt. Weer wat dichterbij, ik voelde haar warmte. Ze kantelde haar hoofd wat en automatisch kantelde ik mijn hoofd wat naar de andere kant.

Onze lippen raakten elkaar en meteen flitste er termen als "zacht" en "warm" door mijn hoofd. Onze lippen gleden zacht over elkaar. Eerst gesloten, het was fijn om elkaar zo af te kunnen tasten. Een zalige sensatie, lippen die elkaar beroeren en over elkaar glijden. Na een tijdje en zonder woorden besloten we samen dat het tijd werd om onze lippen wat van elkaar te doen en onze tongen kans te geven te gaan spelen. Ik merkte dat Karin best hongerig kuste. Ze hapte naar me, en gaf daarbij haar tong mee. Haar tong verkende mijn mond en lippen. Ik reageerde door mee te gaan in deze heerlijke tong verkenningen. Tintelend onderging ik haar heerlijke tongkussen. Ik wilde niets anders dan dit, dit was zo fantastisch. Soms stopten we voor een paar seconden, we lieten elkaar even los, keken naar elkaar, zagen het vuur in elkaars ogen en vielen elkaar opnieuw aan. Ik voelde haar warmte en zij mijn warmte.

Minutenlang tongden we zo, genietend. Intens kussend, elkaar innig vasthoudend, heerlijk intiem elkaars mond, tong en lippen likkend. Toen we na een flink aantal minuten min of meer gereed waren voor het vervolg, hadden we elkaar innig vast. Zij had haar armen om mijn nek geslagen, terwijl ik haar stevige lichaam in mijn handen hield, mijn armen rond haar heerlijke billen. Dat zalige kontje. Dat kontje dat zo mooi bewoog onder haar kanten jurkje. Door het jurkje zag je niets, maar tegelijkertijd zag ik ook alles wat ik wilde zien.

We kusten weer, en dit keer streelde ik haar in haar nek en hals. Samen met zachte en tedere kussen. Karin hield haar hoofd opzij, zodat ik er goed bij kon. Wat een zacht lichaam had ze toch. Al kussend schoof ik het schouderbandje van haar jurkje opzij. Langzaam gleed het van haar schouder af. "Mmmmm" murmelde ze genietend, "oh ja, ga verder..." vroeg ze me. Ik schoof ook het andere bandje van haar schouder en zag hoe haar jurkje bleef hangen op de aanzet tot haar grote borsten. Ik zag ook hoe ze naar me keek, haar ogen smekend om verder uitgekleed te worden. "Ga door Jeroen", zei ze, "al die jaren droom ik van dit moment.... het moment waarop jij me uitkleedt. Het is zo'n opwindend gevoel voor me, zo sensueel. Al die jaren verbeeldde ik me jouw handen op mijn lijf, jouw handen die me strelen en me uitkleeden.... dus alsjeblieft, ga verder, stop niet, doe mijn jurkje uit..."

Ik vond haar zo ontzettend mooi op dit moment. Ze stond voor me, een kleine maar gezette vrouw, een sexy kanten jurkje, met de schouderbandje naast haar schouder hangend, alleen nog hangend op haar borsten. Ik kuste haar schouders en vandaar naar beneden, richting haar borsten. Tegelijkertijd nam ik Karin's stevige borsten in mijn handen, ik streelde ze onderlangs. "Owwwwwwww" gromde ze, haar hoofd en haar haar achterover gooiend. Ik voelde hoe heerlijk zacht haar borsten waren. Vol, stevig en zacht. Mijn duimen liet ik langs de zijkant glijden, en ik voelde hoe ze hier op reageerde. Het wond me ontzettend op. Dan, tergend langzaam trok ik de schouderbandjes nog verder omlaag. Gebiologeerd keek ik naar haar borsten die uit het jurkje sprongen. Het jurkje ritselde langs haar volle lijf naar beneden. Haar stevig borsten waren eindelijk ontbloot. Haar tepels stonden stijf vooruit.

Tot mijn verrassing droeg ze geen slipje. Nu ze naakt voor me stond, bekeek ik haar mooie lijf. Tegelijkertijd werd ik me bewust van mijn harde pik. Al die tijd die we hadden staan zoenen, groeide hij in mijn broek. Nu was ie hard en zat klem in mijn broek. Ik voelde een natte plek, en wist zeker dat ik een eikel had die nat was van het voorvocht. Ik gaf er niets om, ik genoot van het gevoel, alhoewel ik niet wist hoever Karin wilde gaan. Toch weer even die onzekerheid, die spanning. Ik besloot die maar te negeren en keek Karin aan. Wat was ze mooi, zo naakt. ze had verder niets aan als haar pumps. Haar brede heupen omsloten haar gladde kutje, en zelfs van deze afstand en hoek zag ik hoe gezwollen haar lipjes waren.

Karin kwam weer tegen me aanstaan en kuste me. "Lieve schat, ik vind het heerlijk dat je me uitgekleed hebt, maar nu ben jij aan de beurt" fluisterde ze. Haar handen gleden onder mijn hemd en ik voelde de warmte. Ik sloot mijn ogen en gaf me over aan dat fijne gevoel. Ze streelde mijn zij en dat voelde goed. Het was opwindend. Ik liet haar met plezier begaan. Ik opende mijn ogen weer, want tenslotte was ze naakt en het was echt een plezier haar te zien bewegen. Ze knoopte mijn hemd los en schoof al strelend de stof van mijn schouders. Het hemd viel op de grond. Ze kuste mijn borst en streelde mijn tepels. "Ohhhhhhh" kreunde ik zacht, dit was een erogene zone bij mij. Wat lekker!

Ze keek me genietend en glimlachend aan, haar ogen glinsterden. We kusten en ze zei "Geniet maar lekker...". Haar handen streelden zich naar beneden. Ik voelde hoe zijn mijn billen vastpakten en deze beoordeelden. Ik keek haar lachend aan, en ze zei "Hmmmmm, lekker kontje! Ik zal je eens gauw verder uitkleden". En ze voegde de daad bij het woord en maakte mijn riem los. Ik was me bewust van het feit dat ze zo dadelijk mijn paal zou zien, en dat wond me intens op. Mijn paal steigerde en klopte flink. Haar vingers wurmde met de knoop en de rits en voordat ze mijn broek omlaag schoof, liet ze eerst een hand in mijn broek glijden. Jezus! Dat was lekker. Haar hand die boven op mijn onderbroek schoof en zo de bult voelde. Mijn pik klopte hard.

"Hmmmmmm jongen, wat heb je daar? Wat een heerlijk ding! Gauw uit die broek." zei ze, waarna ze mijn broek omlaag schoof. Niks geen geduld nu, ook de onderbroek volgde meteen. Eindelijk was ik ook naakt, en voelde ik de koelte aan het eind van mijn pik. Tja, door het vele kloppen hingen er al meteen druppels aan mijn eikel. Karin zag dit ook en keek me verrukt aan. Weer die glinsterende ogen. Ze beet op haar onderlip "Wauw Jeroen! Je hebt er wel zin in, he? Kijk eens hoe nat je pik al is!" zei ze. Ze kuste me en het kon haar niets schelen dat daardoor mijn harde paal plat tegen haar buik werd geduwd en haar buik ook nat maakte. Ik merkte dat ze geil was, ze duwde haar buik juist tegen mijn paal aan. Ze wilde dat ik dit voelde. En ik onderging het met plezier.

Ze liep naar de rand van het bed en ging daarop zitten. "Kom eens..." zei ze. En terwijl ik naar haar toe liep, spreidde ze haar benen. Ik stond nu voor haar, mijn dikke paal recht vooruit. Ik wist wat ze ging doen en kwam pal voor haar staan, tussen haar benen tegen de rand van het bed. Mijn harde paal zweefde vlak voor haar gezicht. Ze keek er gefascineerd naar en dat beeld vond ik best leuk om te zien. Ze keek omhoog, keek me aan. En terwijl ze mijn pik vastpakte, zei ze "Vind je het lekker als ik je pijp?". Ze trok me al meteen lekker af. Haar ogen keken verlekkerd en verlangend. Ze wachtte mijn antwoord niet eens af, maar nam mijn dikke eikel in haar mond. Niet even likken of kussen, nee, ze ging meteen over tot lekker pijpen.

Ik keek gefascineerd naar haar rode lippen. Het leek alsof alles in slowmotion ging. Langzaam bewoog ze haar mond naar mijn eikel toe. Haar lippen openden zich en mijn eikel bewoog tussen haar lippen door haar mond in. Nog voordat ik haar lippen of tong raakte, voelde ik haar warmte. Karin sloot zowel haar ogen als haar lippen, en mijn pik werd opgenomen in haar warme en natte mond. Met haar hand trok ze mijn pik er weer een stukje uit, waarna ze haar gezicht weer naar voren schoof en mijn paal weer naar binnen gleed. En al die tijd had ze getuite lippen, waardoor ik goed zag hoe heerlijk rood ze waren. Het wond me mateloos op, dit was voor mij een gevoel van ultieme geilheid.

Vanaf het begin af aan was het een bijzonder lekker gevoel: haar hand die me aftrok, en haar lippen en tong die ritmisch over mijn eikel heen gleden. Soms draaide ze haar hoofd daarbij, zodat mijn eikel langs de binnenkant van haar wang gleed, mmmmmmm. Meestal had ze haar ogen gesloten, maar af en toe keek ze me aan. Het was een opwindend beeld: mooie geile ogen, terwijl haar mond gevuld was met mijn eikel, die ik af en toe tussen haar lippen zag glijden. Dit alles met holle wangen, waardoor ze zachtjes aan de eikel zoog. Het was perfect.

Door het schokken en kloppen van mijn pik wist ik dat ze constant voorvocht zou proeven. Na een tijdje stopte ze even met pijpen. "Zo te merken vind je het wel lekker..." zei ze, "Waarom ga je niet lekker liggen?" Dat vond ik een prima idee, dan zou het nog fijner worden. "Ga maar liggen zoals jij het het lekkerste vindt" zei ze. Ik ging op mijn rug liggen, met mijn benen iets gespreid. Karin kroop er tussen en ging op haar knieen zitten. Ze boog zich voorover en keek me nog even aan. Glimlachend. "Geniet maar lekker, schatje" zei ze en met die woorden zette ze haar heerlijke werk voort.

En deze houding kon ik haar mooie borsten zien deinen in het ritme waarmee ze me aftrok en me pijpte. Ze keek me af en toe aan, geil, en liet me dan weten dat ze het lekker vond om me zo te verwennen. Het was zalig haar lippen te voelen én bezig te zien. Ik was in de buurt van mijn orgasme. Ik merkte het aan de druk in mijn buik die zich opbouwde, en aan de snellere ademhaling. Karin paste zich daarop aan en trok me sneller af. Het tempo ging langzaam omhoog.

Daardoor werd het alleen maar fijner en al gauw kromde ik mijn rug en drukte mijn hoofd in de kussens. Ik kreunde luid en voelde hoe Karin steviger begon te zuigen. Dat was het laatste wat ik opmerkte, want ik verloor mezelf in de run naar de top. Ik had geen idee meer van wat er om me heen gebeurde, voelde alleen maar een ontzettend intens schokkende druk in tussen mijn benen. Een druk die maar niet weg wilde gaan. Warmte, druk, schokken, Karin bevredigde me waanzinnig lekker. Toen ik naar haar keek, zag ik dat ze nog steeds mijn eikel in haar mond had. Ze keek me aan, en liet op dat moment de natte eikel tussen haar rode lippen uitglijden.

Klodders zaad, vermengt met haar speeksel liepen over mijn eikel en daarna naar beneden over haar hand waarmee ze mijn paal vasthield. Oh, jezus, wat een geil gezicht. Een paar witte druppels bleven aan haar lippen hangen, die ze daarna aflikte. "Hmmmm, lekker he?" zei ze. "Oh man......" was het enige dat ik kon uitbrengen. Ze kwam omhoog en liet mijn pik los. Ze bracht die hand naar haar mond en likte op haar gemak haar hand schoon. Ik ging ook zitten, stak mijn hand uit en pakte haar bij haar pols vast. Ik trok haar hand naar me toe en zei "Ik wil ook wat". Daarbij likte ik haar hand schoon. Ze keek daarbij met geile ogen toe "Oh jongen, dat is geil zeg! Dat je je eigen zaad likt.... Vind je dat lekker?"

"Ik vind het geil om te doen" zei ik, en ik genoot daar inderdaad van. Karin keek verlekkerd toe hoe ik haar vingers een voor een schoonlikte in mijn mond. "Zou je mijn poesje ook zo willen likken?" vroeg ze me. Ze was me net voor, ik wilde haar net vragen ook eens lekker te gaan liggen. "Natuurlijk schatje," zei ik, "ga maar liggen... Hoe wil je liggen? Op je rug?, of met je benen over de rand van het bed?". "Nee" antwoordde ze, "ik wil over je gezicht heen zitten, als jij op je rug ligt. Wil je dat doen?". Ohhhh, dat leek me super! "Ja!" antwoordde ik enthousiast, en voegde meteen de daad bij het woord door op mijn rug te gaan liggen. Ze kwam over me heen zitten, en ik had een werkelijk prachtig uitzicht op haar kutje en de onderkant van haar borsten. Ze moest even zoeken naar een houding waarbij haar kutje precies boven mijn mond hing en ze zelf ook lekker kon zitten.

Gebiologeerd keek ik naar haar kutje. Zo dichtbij kon ik alles zo goed zien. Haar gezwollen schaamlipjes, die licht geopend waren doordat ze met haar benen gespreid over me heen zat. Daartussen haar roze kutje, heerlijk vochtig. Nee, eigenlijk kleddernat. Ik zag het stroperige vocht dik in haar kutje staan. Daar waar haar schaamlipjes bij elkaar kwamen zat haar dik gezwollen clitje, wat donkerder van kleur. En daarboven begon haar venusheuvel. Van zo dichtbij kon ik zien dat ze die heerlijk gladgeschoren had. Hoog boven me uit torende Karin's mooie borsten. Van de onderkant gezien waren ze wat driehoekig, haar borsten staken, ondanks haar leeftijd, nog mooi naar voren uit. Voor op haar borsten zag ik stevige tepels staan.

Karin keek naar verwachtingsvol naar beneden, daarbij hing haar haar om haar hoofd, en dat was een mooi gezicht. Ik vond haar mooi. Ik richtte mijn aandacht op haar kutje en drukte tedere kusjes op haar lipjes. Die eerste aanraking was een genoegen voor Karin en ze kreunde zacht. Ik streek mijn lippen over haar lipjes en voelde hoe glad, warm en ook nat ze waren. Ik merkte dat Karin kleine rondjes met haar heupen draaide, kennelijk om mee te doen in het ritme waarin ik haar aanraakte. Haar clitje vermeed ik, dat kwam later wel.

Na het kussen begon ik met mijn tong haar lipjes te likken. Eerst zacht, maar gaandeweg steviger. Ik duwde haar lipjes uit elkaar met mijn tong. Mijn armen gebruikte ik om haar rug te strelen, veel meer konden ze niet. Ik merkte dat Karin erg gevoelig was en dat ze heftig reageerde op mijn tong. Ze kreunde en ik zag hoe ze haar handen stevig over haar onderbuik wreef. Haar hoofd hield ze regelmatig achterover. Door het likken van haar schaamplipjes en het uit elkaar duwen ervan, produceerde ze behoorlijk wat vocht in haar kutje. Het ging met vlagen, soms kwam er een golfje vocht uit haar kutje gelopen. Het liep dan op haar lipjes waar ik het met liefde en plezier weglikte of het eraf zoog en dan doorslikte. Het smaakte ook nog eens lekker.

Haar kutje ging er ook nog eens verder van open staan, en op een gegeven moment kon ik de verleiding niet meer weerstaan. Ik liet mijn tong er door heen glijden. Haar lichaam schokte onder deze aanraking en ze kreunde luid, "Jaaahhhhhh, ga door, ga door!". Ze kon zich niet meer rechtop houden en viel voorover op haar handen. Ik likte gewoon door en bezorgde haar een zalig gevoel. God, wat was het toch mooi een vrouw zo in extase te mogen zien! Mijn tong likte van beneden naar boven, maar haar clitje vermeed ik nog steeds. Op een of andere manier had ik het voor elkaar gekregen mijn handen onder haar billen te krijgen en had ik mijn duimen aan weerszijde van haar kutje gekregen.

Ik trok haar schaamlipjes uit elkaar en likte op mijn gemak de binnenkant van haar kutje, elk stukje ervan, genietend van haar vocht dat in flinke hoeveelheden eruit liep. Karin sidderde en ik zag grenzeloos genot op haar gezicht. En toch wilde ze meer, ik merkte het aan de bewegingen van haar heupen. Telkens als ik met mijn tong in de buurt van haar clitje kwam, bewoog ze haar heupen zo dat haar clitje dichter bij mijn tong kwam. Ik trok dan op tijd terug, maar ze wilde graag op haar clit gelikt worden. Het was tijd om haar dat ultieme genot te gaan bezorgen.

Na weer een lange lik door haar kutje hield ik me niet meer in en liet mijn tong doorglijden tot op haar clitje. Dit had ze niet verwacht en met een luide "Owwwhhhhhhh" gaf ze aan dat het een zalige gevoel was. Ik liet mijn tong rondjes draaien en zorgde ervoor dat het puntje van mijn tong constant tegen haar clitje aanduwde. Ze sidderde, ze kreunde luid. Ze schokte en ik merkte dat ze vrijwel meteen haar orgasme bereikte. Door uitgebreid haar kutje te hebben gelikt was ze volledig opgeladen en was haar orgasme alleen een kwestie van haar clit even aanraken. Maar het bleef niet bij aanraken. Mijn tong bleef haar clitje duwen en masseren.

Daardoor begon ze te gillen, Jezus wat was dat geil! En alsof dat niet genoeg was, voelde ik ineens een straal vocht in mijn mond spuiten. Oh ja! Super! Karin kwam spuitend klaar! Oh, dat was over-geil! Ik genoot hier intens van! Man, wat lekker. Karin's orgasme denderde door haar lijf en ze schokte helemaal na van dit gevoel. Ik streelde haar rug en liet haar bij komen. Ze ging op mijn borst zitten en keek me wezenloos aan. Ze keek dwars door me heen. Pas na een tijdje keek ze me aan. "Allemachtig..... dit is me nog nooit overkomen.... wat deed je nou? Ik ben nog nooit zo heftig klaar gekomen, wat heb je met me gedaan?" vroeg ze.

"Ik weet niet, ik was je gewoon lekker aan het likken, en ineens kwam je heerlijk klaar. Wat trouwens een waanzinnig mooi gezicht was..." zei ik. "En trouwens ook heerlijk smaakte, kom je vaker zo spuitend klaar?" voegde ik eraan toe.
Ze glimlachte berustend, "Dat is wel erg lang geleden.... maar dit was ook wel oh zo lekker". Ze kustte me en fluisterde "Dank je wel!" in mijn oor. IK antwoordde "Nee, jij dank je wel dat ik je zo lekker mocht verwennen".

We kwamen naast elkaar in bed liggen en sloegen onze armen om elkaar heen, gewoon even elkaar lekker vasthouden. Daarbij keek ze op de wekkerradio op het nachtkastje en zag dat ze de kinderen van school moest gaan halen. Na een paar minuten kleedden we ons weer aan en spraken af dit gauw nog eens te doen. Volgende week dinsdag was ze weer vrij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten