donderdag 23 september 2010

Bianca II

Het was een heftige week. Nadat we vorige week in een parkeergarage ontzettend van elkaar genoten hadden, ging er geen dag, nee, geen uur voorbij dat ik niet aan Bianca dacht. Elke moment van onze vrijpartij daar tegen haar auto aan stond nog op mijn netvlies gegrifd. Elk stukje lichaam dat ik van haar gezien en gevoeld heb, kon ik me nog herinneren. Elke aanraking speelde zich regelmatig af voor mij ogen. Het was niet eens het orgasme of zelfs de sex dat me zo duidelijk was bijgebleven, alhoewel die natuurlijk heerlijk was. Nee het waren vooral onze aanrakingen. Uit elke aanraking bleek ons verlangen, onze hunkerig naar liefdevol genieten. Begrijp me goed, niet liefde, maar liefdevol. Aanrakingen, dat was wat me zo bijgebleven was.

We hadden de hele week gesmst en gemaild en zelfs een keer gebeld. Vanwege onze thuis situaties kon dat niet vaak, maar dat vulden we aan met sms en mail. Het bleek dat we toch wel op zoek waren naar ongeveer hetzelfde, overigens beiden vanuit een andere achtergrond. Bianca wilde na jaren brute en egoistische sex wel eens heerlijk verwend worden, zodat zij zich het middelpunt kon voelen, ze wilde zich begeerd voelen, een prinsesje zijn. En ik wilde graag genieten van erotiek, het samenzijn met een vrouw die geniet van mijn handen, mijn vingers, mijn lippen, tong en mijn pik. Ik wil haar dat prinsesje laten zijn.

Na die ontzettend erotische en heerlijke geile ervaring van vorige week wisten we al meteen: dit wilden we nog eens, maar dan heerlijk uitgebreid. Een dag lang. Een dag lang helemaal alleen samen in een bed. Of bad. Of allebei. Maakt niet uit, als we maar van en met elkaar konden genieten. Het bleek telkens weer als we belden of mailden: er was een erotische spanning tussen ons, alsof we elkaar in vuur en vlam zetten. Een mail-wisseling ontvlamde binnen no-time, elke keer weer. Het voelde goed om dit te weten. Het maakt ons alleen maar meer hongerig. En de dag van onze date kwam dichter en dichterbij....

Mijn pik werd geregeld bij het minste of geringste hard. Als mijn mobiel in mijn broekzak trilde om een smsje aan te kondigen, dan voelde ik de eerste kloppingen al in mijn pik. Mijn onderbroek had regelmatig een natte vlek. Hoog tijd om elkaar weer eens te zien. We hadden via mail samen gezocht naar een hotel. Niet te dichtbij, we zouden eens een bekende tegenkomen. Nee, we moesten voorzichtig zijn, wilden we dit lang kunnen doen. Onze eerste date zou ergens in het midden van het land plaatsvinden, ook al moesten we allebei een heel eind in dezelfde richting rijden.

Gaande de week fantaseerde we helemaal los over wat we samen zouden beleven en wat we graag wilden. We zaten aardig in dezelfde richting: vooral van elkaar genieten en de dag gewoon vanzelf laten verlopen. Maar ik had vooral behoefte om haar te zien genieten. Ze had iets liefs en tegelijkertijd stoers over zich. Ik vond dat een opwindende combinatie. We hadden het natuurlijk gehad over wat we lekker vonden in bed. Ik vertelde dat ik het heerlijk vond om verleid te worden, door een mooie en geile vrouw. Nu, dat laatste zat wel goed. Bianca vertelde me dat zij het heerlijk vond om te zien dat een man om haar gaf, dat ze speciaal was, want dat was nu juist wat zij zo miste. Daarbij maakte het haar niet zo uit wat er gebeurde, alleen al het gevoel op handen gedragen te worden was zo bijzonder voor haar.

Door dit soort mailtjes raakten we heerlijk opgewonden en werden we heter en heter. Het was moeilijk om te wachten. De avond ervoor kreeg ik een smsje van haar: "Zit in bad. Voor jou. Heb zin in je! Wil je! xxx"
Ook ik ging in bad, en schoor mezelf glad rond mijn pik. Ik smste terug "Heerlijk schatje, ik kan niet wachten! Ik wil je NU!!!!!! xxxx". Die avond kon ik maar moeilijk in slaap komen.

We kwamen samen aan, ik zag haar net uit de auto stappen toen ik de parkeerplaats van het hotel opreed. Mijn hart sprong op van verlangen, maar nog meer toen ik zag wat ze aan had. Ze droeg een tuniek, met daaronder leuke western laarsjes. Alsof ze van me wist, dat ik gek op laarzen was! Hmmmm, wat een heerlijke meid toch! Ze zag me uitstappen en wachtte even op me. Ze lachte vrolijk, en ik zag de zenuwachtige maar toch geile blik in haar ogen.

"Hoi!" begroette ik haar toen ik dichterbij kwam. "Hai" zei ze lachend, "fijn dat je er bent." We keken een beetje onwennig, zouden we elkaar hier in het openbaar kussen? Ongeveer tegelijkertijd bedachten we dat we ver van onze eigen omgeving waren en in een uithoek van de parkeerplaats, dus weinig kans liepen om hier gezien te worden. We kusten en meteen daarna nog eens. Even overwoog ik om haar hier lekker in mijn armen te nemen en uitgebreid te gaan tongen. Toch maar niet, je moet de goden niet verzoeken.

We spraken af dat ik naar de receptie zou gaan, en de kamer zou regelen. De juffrouw van de receptie nam er de tijd voor, en ik keek uitwendig kalm, maar van binnen zo zenuwachtig als wat, even rond. Even verderop stond Bianca op me te wachten. God, was was ze toch mooi! Zo met haar tuniek en haar laarzen. Ze was verrukkelijk. Toen ze naar mij keek, lachte ze. Ik smolt, met haar ogen liet ze me weten dat ze zin in me had. Mijn pik klopte en ik bedacht dat ik nu naar onze hotelkamer wilde. Niet straks, maar nu. Opschieten juffie, er wachten een bloedmooie vrouw op me!

Na eindeloos geklik en getyp in de computer, was onze hotelkamer geregeld en liepen we door de gang naar onze kamer. Ik pakte haar hand. Het verrastte haar kennelijk want ze keek me aan en lachte zenuwachtig. "Hier mag ik je toch wel vastpakken?" vroeg ik haar, er was hier niemand. "Ja, tuurlijk, maar ik ben het niet gewend, dat gebeurt thuis nooit". Gezien de beschrijving van haar man verbaasde me dat niets. Plotseling stopte ik, midden in de gang. Ze draaide zich om en keek me aan. "Kus me, lieve Bianca!" zei ik, "ik kan niet meer wachten...".

Haar blik vertederde en ze bracht haar lippen naar die van mij. Heerlijk zacht raakten onze lippen elkaar en vol gevoel begonnen we elkaar te kussen. Niet alleen tongen maar ook gewoon lekker kussen. Lippen die naar elkaar hapten, tongen die met elkaar speelden en soms ook vechtten. Een fijn gevoel. Gedurende een paar minuten kwam er niemand in deze gang en lieten we elkaar merken hoe fijn we dit vonden. Pas na een tijdje zei Bianca "Kom schatje, ik wil naar onze kamer!".

Toen de deur achter ons dicht viel, nam ik haar weer in mijn armen. Maar in plaats van haar te kussen zei ik op zachte toon "Mag ik je zeggen dat ik je echt een hele mooie vrouw vind nu.... je ziet er heerlijk uit! Leuke kleren....". Ze glimlachte en zei "Ik ben blij dat je het leuk vind, ik was erg aan het twijfelen wat ik voor je aan zou doen." "Oh ja?" vroeg ik haar, "Waarom dan? Kon je niet kiezen?" "Jawel hoor, ik zat eerst te denken aan iets sexy en heel bloot, op hoge hakken en met sexy lingerie eronder. Ik hoop dat je het niet erg vind, maar dat wil mijn man altijd en ik wil daar vandaag niet aan herinnerd worden. Dus vandaar deze meer gewone kleren..."

"Ik snap wat je bedoeld, en het is niet erg..." zei ik, "en als ik heel eerlijk moet zijn: ik vind je in dit jurkje ontzettend opwindend en sexy. En je laarzen maken het helemaal af, je bent supermooi. Echt waar". Ze keek me onderzoekend aan, of dat ik haar niet voor de gek zat te houden. Maar nee hoor, ik meende 100% wat ik zei, ik vond haar echt ontzettend mooi en opwindend. Ik heb mezelf wel eens afgevraagd wat het is dat een vrouw in mijn ogen zo mooi maakt, door leuke of opwindende kleren te dragen. Maar ik ben er nog steeds niet achter.

Ik nam haar weer opnieuw in mijn armen en fluisterde dat ik haar heerlijk zacht vond, en dat ik het fijn vond haar in mijn armen te hebben. We kusten op ons gemak verder en gaandeweg gleden onze handen over onze lichamen. Ik streelde haar rug en merkte weer hoe zacht haar huid aanvoelde. Ik voelde haar warmte door haar tuniek heen. Mijn handen gleden over haar kontje en ik voelde haar stevige billen. En... ik voelde ook geen onderbroekje. Mmmmmmmm, lekker. Maar ik liet verder niets merken.

Bianca op haar beurt streelde mij en en voelde aan mijn kont. Ik genoot van haar onderzoekende handen en mijn pik was tijdens dit uitgebreide tongen al lekker stevig geworden. Dat merkte ze natuurlijk en ze drukte haar heupen tegen me aan. Ik drukte terug en liet haar voelen hoe hard ik werd. We werden er allebei gek van en verlangden naar meer. Waar we ook naar verlangde was om samen naakt te zijn. Onze vorige ontmoeting was in de parkeergarage uitgelopen op lekker genieten tussen de auto's in, maar nu hadden we de kans elkaar een hele dag te zien, te voelen, te ruiken en proeven. Ik verlangde er naar om Bianca laagje voor laagje uit te kleden. Ze had het me wat dat betreft makkelijk gemaakt: alleen een tuniek en laarzen. Waarbij ze de laarzen van mij best aan mocht houden. Mmmmmm, de gedachte alleen al: een naakte vrouw met alleen cowboy-laarzen. Zalig!

Tussen een paar kussen door vroeg ik haar of ik haar mocht uitkleden. Ze antwoordde knikkend, want haar lippen zaten meteen weer aan die van mij vast. Ik kwam er achter dat de tuniek over haar hoofd moest, er zat geen rits of knoopjes aan. Dus pakte ik haar tuniek bij de onderkant vast en wilde die optillen en over haar hoofd trekken. "Wacht maar, ik doe het wel" zei ze. Ze maakte zich los en deed twee stappen naar achteren. Ze kruiste haar armen voor zich en trok met een vloeiende beweging haar tuniek over haar hoofd.

Oh my God, ik hield met open mond mijn adem in. Bianca stond voor me. Inderdaad met haar laarzen nog aan, maar daarboven droeg ze een zwart klein driehoekig stringetje met lange koordjes. Verder niets. Naakt met laarzen aan is heerlijk, maar met een stringetje erbij nog heerlijker. Jezus, wat was ze toch nooi! Ik zei haar dat, en ze lachte lief naar me. "Ja? Vind je het mooi?" vroeg ze. "Ja! Zeker! Je bent echt zooo mooi!" zei ik, terwijl ik op haar toeliep. Lachend zei ze "Allemaal voor jou!"

Ik streelde haar billen en voelde haar zachte warmte weer. "Ik wil je verwennen, ik wil het heerlijk voor je maken" fluisterde ik in haar oor, waarna mijn handen weer streelden over heel haar lijfje. "Maar eerst jij ook bloot" zei ze, waarna ze me uitkleedde. Ik hielp haar mee, en binnen een minuut stond ik ook in mijn nakie. Mijn paal stond recht naar voren, en dat kon me niets schelen. Sterker nog, ik genoot ervan op dat moment.

Nadat we lekker even in elkaars armen gestaan hadden vroeg ik haar te gaan liggen op het bed. We sloegen de dekens terug en ze kroop op het bed. Ze ging op haar rug liggen. Met haar laarsjes. Heerlijk, wat een leuke vrouw! Ik keek naar haar en haar kleine zwarte stringetje dat mooi afstak tegen haar huid. Mmmmm, de zin nam alleen maar toe. Maar voor wat ik van plan was, moest ze toch echt op haar buik gaan liggen. Ik kuste haar en vroeg "Zou je op je buik willen gaan liggen? Voor mij?" Ze antwoordde "Wat ga je doen dan?" "Jou lekker verwennen" was mijn antwoord. Kennelijk was dat genoeg en ze draaide zich om.

Ik zag haar mooie kontje, met zwarte koordjes door haar bilspleet en schuin naar boven lopend naar haar rechter- en linkerheup. Raar dat zoiets, drie zwarte koordjes op een verder naakte huid, zo opwindend kan zijn. Ik kan het niet verklaren, maar sommige kleding en sommige vormen van kleding kunnen me zo opwinden. Weer die kleding, he? Kennelijk erg belangrijk voor me. Ik kroop op bed naast haar en zei zacht dat ze zich lekker kon ontspannen.

Met gespreide vingers begon ik met mijn handen over haar rug te strelen, alleen mijn vingertoppen raakten haar rug. Heel zacht, heel licht. Van boven van haar schouderbladen, naar beneden tot vlak boven de koordjes van haar string. Dan weer terug. En weer eens. Van boven naar beneden. Soms gleed een vinger van haar rug af, naar haar zij, en kwam dan weer terug. Ik streek haar golvende haar uit haar nek en gaf haar daar teder een kus. Haar nek voelde lekker warm aan. Ze sloot haar ogen en murmelde genietend "Mmmmmmmmm.....".

Haar schouders en armen waren aan de beurt en ze deed haar armen wat van haar lichaam af, zodat ik zeker overal bij kon. Ik kuste haar op haar wang en fluisterde dat ze zo mooi was. Een lichte glimlach met gesloten ogen. Ik kwam overeind en ging op haar bovenbenen zitten, net onder haar kontje. Zo kon ik daar nog goed bij, en, wat belangrijker was, ze kon mijn pik op haar billen voelen liggen. Ik ging verder met mijn massage en met mijn vingertoppen streelde ik haar wee verder. Dit keer liet ik mijn vingers ook over haar zij glijden en over de aanloop naar haar borsten. Die niet groot waren, maar wel erg mooi. En lekker zacht.

"Mmmmmmmmm", fluisterde Bianca, "wat lekker, lieverd... Ga alsjeblieft door...". Dat was precies wat ik van plan was, en ik liet mijn strelende handen langs het koordje van haar string glijden. Ik schoof wat naar beneden en legde me voorover. Met mijn borst streek ik over haar billen en vandaar naar boven toe, tot ik helemaal op haar rug lag. "Ohhhhhh lekker", hoorde ik haar kirren. En toen ik helemaal plat op haar lag, raakte mijn eikel haar billen aan de onderkant, vlak bij haar kutje "Ahh!!!" haalde ze diep adem.

Meteen daarna ging ik weer rechtop zitten, en streelde haar weer. Uitgebreid had ik haar lief, deze mooie vrouw. Teder gleden mijn handen over haar rug en haar zij en nu ook haar billen. Ze wiebelde met haar kontje en het zwarte koordje tussen haar billen bewoog van links naar rechts. Mmmmmm, bedacht ik. Ik boog me voorover en kuste haar billen. Overal drukte ik mijn tedere kusjes. Links, rechts, boven, onder en tenslotte ook rond haar bilspleetje. Overal heerlijk zacht, en warm. Daarna gleed mijn mond naar boven. Dat ik haar liet genieten was overduidelijk. Alhoewel ze nauwelijks geluid maakte, was het overduidelijk te zien dat ze het fijn had. De rode blosjes op haar wangen, haar mond die in een geluidloze kreun openstond. Waarna haar tanden op haar onderlip beten.

Opnieuw gleed ik met mijn buik over haar billen en dan over haar rug naar boven. Mijn weer wat hardere pik duwde tussen haar billen. "Ohhhhh jaaaaaaaa" kreunde ze toen mijn eikel stevig tegen haar billen aan duwde. Ik lag nu boven op haar, stil. Zacht vroeg ik haar of ze het fijn had. Ze lachte "Oh jaaaaa lieverd, dit is zalig!". Ik zette mijn massage nog even voort en wond haar nog wat meer op.

Ik ging naast haar zitten en vroeg haar of ze haar benen uit elkaar wilde doen. Ze voldeed snel aan mijn verzoek, want ze was er van overtuigd dat ik het alleen maar fijner voor haar zou maken. Iets dat ik ook wilde. Ik streelde haar billen en zag nu het zwarte koordje tussen haar billen door lopen en eindigen bij een zwart stukje stof dat haar gezwollen lipjes bedekte. Ik kuste haar billen weer en liet mijn handen daarbij haar kontje vasthouden. Snel ging ik weer tussen haar benen zitten.

Ik boog me voorover en ging verder met haar zalige kontje kussen en strelen. Een hand bleef haar billen strelen, maar de andere hand legde ik vlak bij haar kutje op de lakens. Zou ze dit in de gaten hebben, of zou ze zo ver weg zijn, dat ze niets merkte? Eens kijken.... ik liet mijn wijsvinger over het stukje stof glijden. Ze veerde een klein beetje op, haalde schokkend adem.
Terwijl ik haar bleef strelen, liet ik mijn vinger over het stringetje glijden. Ze draaide met haar kontje van genoegen en spinde als een poesje. Heerlijk om te zien hoe ze hier van genoot. Mijn paal werd er steeds harder van. En ook heel opwindend om te zien en voelen dat haar stringetje nat werd. Het voelde toch al vochtig aan, maar met mijn vingers in de buurt, werd het gaandeweg gewoon nat.

Bianca kronkelde nu en probeerde haar lipjes tegen mijn vingers aan te houden. Voor mij begon nu het pesten: ik raakte haar lipjes even aan, en zodra ze reageerde haalde ik ze weg en begon dan weer opnieuw. Zo tergde ik haar een beetje. Wel lekker gek maken, maar niet zo gek als ze zou willen. Ze werd geiler en geiler. Wat een fantastisch gevoel om met hier samen met haar te genieten. Ik merkte dat mijn paal begon te kloppen en ook nat, het voorvocht begon te lopen.

Al kussend begon ik haar stringetje uit te trekken. Met mijn vingers om de koordjes op beide heupen trok ik haar stringetje van haar kontje. Mmmmm, het vochtige driehoekje wond me enorm op. Heerlijk dat haar kletsnatte kutje dat gedaan had.... Ik ging weer tussen haar benen zitten en streelde haar lipjes nu. Ze sidderde en lag heerlijk te genieten. Voor mij was dit ook zalig om te doen. Wat was ze mooi en wat was het heerlijk om haar kletsnatte kutje te verwennen.

Met het topje van mijn wijsvinger duwde ik tussen haar lipjes. Ze spleten makkelijk open en een geurig nat roze kutje opende zich een stukje. Het was glibberig vochtig binnen en bijna zonder weerstand gleed mijn vinger tussen de lipjes door. "Mmmmoooooooowwwwwwwww" kreunde ze. Mijn vinger smeerde het vocht over haar lipjes. Haar kontje kronkelde. Ze maakte me gek met kreungeluidjes en haar lichaam dat zo heerlijk reageerde op mijn vinger, mijn pik klopte telkens als ze kreunde. Jezus, wat was het lekker haar zo te zien genieten. En daarbij lag ze met haar benen gespreid, en zou het me geen enkele moeite kosten haar binnen te dringen. Niet dat ik dat wilde, nog niet tenminste, maar het idee dat het kon, dat wond me op. Nee, ik wilde haar eerst nog veel meer verwennen met mijn vingers.

Langzaam schoof ik mijn wijsvinger in haar kutje. Ze kreunde en het viel me meteen hoe warm ze van binnen was. Het voelde heerlijk aan daarbinnen, Bianca had best een strak kutje. Eigenlijk vrij snel ging ik haar met twee vingers binnen. Langzaam schoof ik naar binnen en weer naar buiten. Ze kronkelde met haar kontje en kreunde "Ohhhhhhhh". God, wat was dit toch geil om te zien en horen. Terwijl ik haar ritmisch vingerde streelde ik haar kontje. Persoonlijk vond ik het erg lekker haar op haar billen te kussen. Ze had een lekkere zachte huid.

Ik zorgde ervoor dat mijn vingers over haar g-spot gleden, dat heerlijke interne genotsknobbeltje. Ze sidderde en moedigde me aan vooral door te gaan. Ik was ook niet anders van plan. Na al die verwennerij merkte ik dat ze nu al dicht bij een orgasme zat. Ik wilde haar graag zien genieten, ik wilde haar zien klaarkomen. Ik had kunnen stoppen om haar opwinding nog hoger te krijgen. Maar nee, ik wilde deze vrouw zien klaarkomen.

En dus vingerde verder en streelde en kuste verder. Haar kreunen ging over in schreeuwen. Ze schokte heftig en duwde haar kont de lucht in, ging weer platliggen en weer opnieuw. Ineens was het zo ver. Het leek of ze verkrampte en ook haar schreeuwen hield even op. En toen ineens kwam de ontlading en kreunde ze luid een oerkreet, terwijl ze haar benen hard samen kneep. Mijn hadn zat klem, maar mijn vingers konden gewoon doorgaan met hun genotverschaffende werk, ze bleven haar g-spot masseren. Ze sidderde en smoorde haar luide schreeuwen in een kussen. Maar jezus, wat kwam ze lekker klaar!

Na haar orgasme liet ik mijn vingers nog even in haar kutje zitten. Mijn hand was kleddernat van haar kutvocht. Langzaam kwam ze weer bij. De druk ging van haar benen en ze opende haar ogen. Ze probeerde me aan te kijken. Man wat keek ze nu geil, alsof ze helemaal van de wereld was. Ze keek dwars door me heen, zo leek het. Ik ging naast haar liggen en vroeg of ze het fijn vond. Ze antwoordde bevestigend en ze sloeg haar arm om me heen. We kusten elkaar ontspannen. Ik zag dat ze loom werd. Ik zei haar "Toe maar schatje, blijf maar lekker even liggen". Ik streelde haar rug, ze lag nog altijd op haar buik.

Na een paar minuten samen liggen, keken we elkaar onderzoekend aan. "Lieverd, dat was super! Ik geloof niet dat iemand me ooit zo lekker heeft laten genieten...." zei ze me. Ik genoot van haar complimentjes en kuste haar. Na een paar minuten streelde ik haar heerlijke lijfje weer. Ik genoot nog steeds van haar zachte lichaam. Ik kreeg weer zin. Zin om haar weer te verwennen wel te verstaan. Het was zo verslavend, voor mij. Ik kreeg een idee.

"Lieverd, doe je mooie kontje eens omhoog..." zei ik haar. Haar kontje ging omhoog en ik schoof er een kussen onder. Ze ging weer liggen, maar door het kussen stak haar kontje naar boven. Automatisch werden haar nog natte schaamlipjes getoond en stonden ze wat van elkaar. Ik kuste haar heerlijke kontje en streelde haar rug. "Mmmmmmmm lieverd, ga je gewoon verder?" vroeg ze me. "Ja!" zei ik zacht, "geniet maar lekker". Ik zat achter haar en streelde en kuste. Haar kutje vermeed ik. Ik kuste haar bilspleetje en zakte langzaam naar haar kontgaatje af. Ik merkte dat ze haar adem inhield.

Inwendig lachend om haar reactie concentreerde ik me weer op een ander plekje. Maar telkens kwam ik weer terug bij haar kontje en telkens ging ik een stapje verder. Haar kutje vermeed ik nog steeds, maar ik zag een druppeltje vocht tussen haar lipjes sijpelen. Mijn handen streelden haar bovenbenen en genietend keek ik even naar haar laarzen die ze nog altijd aanhad. Wat erotisch eigenlijk, Bianca deed me echt een plezier door haar laarzen aan te houden.

Met een nat vingertopjes streelde ik precies rond haar poepgaatje. Ze sidderde en veerde wat op. "Owwwwhhhhhh!" stootte ze uit. "Lekker?" vroeg ik haar, waarop ze antwoordde "Oh zeker! Zo geil!". Daarna was mijn tong aan de beurt. Ik likte over het gaatje. Weer veerde ze op en weer kreunde ze. Nu kwam er ook kronkelen bij. Ik zag haar graag zo. Heerlijk gaf ze zich over aan mijn vingers en tong. Misschien dat ze nu dacht dat ik haar kontje ging verwennen, maar ik had toch wel andere plannen.

Ik ging tussen haar benen liggen, net voor het kussen. Steunend op mijn ellebogen kon ik namelijk uitstekend bij haar kutje. Al likkend vanaf haar kontgaatje zakte ik af, en bereikte haar schaamlipjes. Likkend en tegelijkertijd strelend smeerde ik glibberige vocht, mijn speeksel vermengd met haar kutsapjes. Ik liet mijn tong tussen de lipjes door glijden en ze kreunde luid. Ik likte en streelde teder. En toen deed ze iets waanzinnig opwindends: ze trok met haar handen haar billen uit elkaar. Haar kontje en haar lipjes werden wat uit elkaar getrokken.

Ze liet me weten dat ze dat lekker vond en dat ik vooral zo moest door gaan. Nou Bianca, met liefde en plezier! Ik likte, streelde, vingerde, en neukte haar met mijn tong. Ze kreunde luid, en haar kutje leek leeg te lopen, zo nat was ze. Ik voelde haar g-spot en ook haar clitje, die soepel onder mijn vingers doorgleden. "Oh god, wat ben je toch mooi hier!" zei ik tussen het likken door, "Wat is je kutje toch lekker nat. En het smaakt nog lekker ook!". Ze kermde en ik liet haar graag genieten op deze manier.

Ik ging achter haar zitten en nam mijn harde en natte pik in mijn handen. Ik wreef de eikel over haar lipjes en Bianca kreunde luid. "Oh ja!!!!! Doe het! Kom in me! Alsjeblieft!" zei ze snel. Maar ik had geen haast. Genietend van mijn pik wreef ik over het zalige zachte stukje huid. Mijn eikel, die ook al uitgebreid druppelde, genoot van haar zachte lipjes. Lipjes die steeds verder open gingen staan, naarmate ze harder trok aan haar billen.

Mijn eikel gleed dieper naar binnen en op een gegeven moment kreeg ik ontzettend veel zin om haar zo te neuken. Ik ging helemaal over haar heen liggen en drong steeds verder in haar. Oh god, wat was dat een super gevoel! Haar kutje was zo lekker warm, zo glibberig en zo zacht en toch strak. Ik ging nu helemaal op haar liggen. Door het kussen gleed ik echt heerlijk diep in haar, en drukte haar billen stevig tegen mijn lendenen. Dit was echt een zalig gevoel!

Even lagen we stil, te genieten van dit moment. Langzaam begon onze beweging. Zacht en op ons gemak gleed ik in en uit haar heerlijke warme grotje. En gaandeweg nam het tempo toe. Gedreven door intens genot neukten we samen steeds sneller. We kreunden van dit heerlijke liefdesspel. Schokkend en kronkelend werkten we ons naar grote hoogtes. Haar huid tintelde, zo voelde het althans. Warm, zacht en toch stevig. Ik concentreerde me op haar heerlijk zuigende kutje en het leek of ik elke plooitje in haar kutje kon voelen.

Natuurlijk zorgde de wisselwerking tussen ons dat we elkaar nog geiler maakten. Het duurde dan ook niet lang voordat we wisten dat dit samen heel erg lekker ging worden en dat we ging klaar komen. Ritmisch stotend in haar dampende gleufje, ving ze elke beweging in haar op door terug te stoten. Dat maakte het intens lekker, en ook haar kontje dat ze nadrukkelijk tegen me aanreed maakte dat ik mijn orgasme aan voelde komen. Ik begon "Ohh..... ja..... Oh... jaaaaa, ik ga komen, ja ik ga komen!". En ook zij kreunde soortgelijke woordjes.

En inderdaad niet te lang daarna kwam ik heftig stotend in haar kutje klaar. Ik voelde mijn zaad in haar grotje spuiten. Dat gevoel zorgde ervoor dat ik even alleen met mezelf bezig was. Toen ik weer wat bij kwam, merkte ik dat Bianca ook heerlijk klaarkwam. Het leek wel of ze klaar bleef komen, zo sidderde ze. Ik gaf haar even en trok toen terug. Witte klodders zaad vermengd met haar kutvocht hingen aan mijn eikel en een sliert die uit haar sappige kutje trok.

"Oh god, Jeroen, schatje! Oh god wat heb je me stevig geneukt, zeg!" zei ze, "Oh, ik voelde me zo goed gevuld!" Ze rolde om, en daarbij veerde haar borsten op. "Mmmmmm" reageerde ik meteen, "wat heb jij mooie borsten, meisje". Ik nam ze in mijn handen en genoot van de zachtheid.

We kwamen tot rust en keken elkaar aan. Na een lange stilte kuste ze me en zei "Wat ben ik blij dat je in de supermarkt tegen me zei dat je me wilde neuken...". We schoten allebei in de lach en omhelsden elkaar. Gewoon genieten van elkaars aanrakingen, lieve kusjes, hete kusje, smachtende kusjes, overgaand in tongen en uiteindelijk in de rest van een heerlijke lange dag in een hotelkamer in het midden van het land....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten