zaterdag 18 september 2010

wantyou741@live.nl, deel 4

Haar antwoord was overduidelijk:

Mmmmm, en of ik dat zo willen ondergaan. Mijn kutje tintelt al bij de gedachte dat jij me zo gaat laten genieten.... Ik op mijn beurt zou jou paal heerlijk willen verwennen, je lekker aftrekken tot de druppels eruit komen en dan zou ik je in mijn mond nemen om je uitgebreid te likken, zuigen en pijpen. En daarbij mag je lekker in me klaarkomen, vind ik niet erg. Sterker nog, dat vind ik heerlijk, dat dikke slijmerige sap uit je lul in mijn mond voelen spuiten. Zo geil!

Zo dus, jij zou mijn lipjes willen zien? Wat zou je daar voor over hebben? Als ik ik een hotel halverwege zou zijn en je zou alleen mijn lipjes mogen bekijken verder niets, zou je dan langskomen? Ik ben benieuwd!

Maar even op je fantasie terugkomen: ik zou dat niet willen hoor, dat alleen jij mij gaat verwennen. Voor mij is een deel van de lol toch echt wel dat ik de man ook mag laten genieten. Zo'n woeste oerkreet, een kronkelend lichaam, waarbij je niets meer onder controle hebt, het zaad ongecontroleerd over je buik heen kloddert, heerlijk! Dus ik zou het einde van je fantasie willen herschrijven in een stuk waar jij door mij waanzinnig lekker klaarkomt. Het liefst waarbij je je zaad in mijn mond spuit.

Wees eens lief voor me en stuur me eens een foto van je klaargekomen paal. Zou je dat willen doen? Dan zorg ik ervoor dat jij een foto van mijn lipjes krijgt.

Een lekker likje over je pik!

xxx


Nog steeds geen naam. Ik merkte dat ik daar toch wel mee zat. Ik had toch wel een naam nodig om te kunnen genieten van de mailtjes van een vrouw. Op een of andere manier stel ik me daar dan een gezicht bij voor. Erg belangrijk, ik kijk graag naar een vrouwengezicht, naar haar ogen. Net zoals ik wilde weten hoe ze kijkt als ze geil is. Wond het me op? Misschien wel, maar ik wilde gewoon haar gezicht bij genot zien. Maar wat wel anders was: ze schreef al wat meer. In plaats van een kort zinnetje, schreef ze nu al een stuk tekst waar ik wat bij kon voorstellen.

De dagen daarna had ik weinig tijd voor mailtjes, en kwam er niet veel van. Dan is de geile zin ook een stuk minder. Dat komt vanzelf weer goed, zo leerde het verleden. Op een gegeven moment had ik het rustig op mijn werk en besloot ik eens te kijken of wantyou741 een nieuwe mail had gestuurd. Ik logde in en zag een lege inbox. Nee dus. Ik opende haar laatste mail en herlas haar opdracht: een foto van mijn klaargekomen paal. Ik voelde de geilheid terug komen en kwam op een idee.

Ik sloot af en liep van mijn bureau weg, richting toilet. Niet echt een inspirerende omgeving, zo'n betegeld toilet met een koud tl-buisje bovenin. Maar ik was geil, echt geil. Ik had een opdrachtje van haar gehad, één waar ik me wel in kon vinden. Terwijl ik naar het toilet liep voelde ik mijn pik al groeien.

Ik deed de knoop van mijn broek en de rits open, ik streelde mezelf over de harde bult. Ik dacht aan haar, aan deze onbekende vrouw. Deze vrouw die me geil maakte met haar hele korte mailtjes. Ik had nooit gedacht dat ik daar wild van kon worden. Zoals gezegd, ik heb wel wat te visualiseren nodig. Maar op een of andere manier had ik door haar laatste mailtje toch een soort voorstelling van hoe ze was. Niet hoe ze eruit zag, maar wel wat voor soort vrouw het was.

En zo kwam het dat ik mijn hand in mijn onderbroek liet glijden. Ik voelde de warmte van mijn half stijve pik, en genoot van de zachtheid. Nu nog wel, de huid was nog niet strak om mijn pik gespannen, zo stijf was ie nog niet. Ik liet mijn duim en wijsvinger om mijn pik glijden en voelde dat ene erogene plekje, de ronding tussen mijn buik en pik. Een erg gevoelig plekje. Mijn pik schokte. Mijn andere vingers streelde mijn ballen. Ik zakte licht door de knieen, zodat mijn bovenbenen wat uit elkaar stonden. Ik sloot mijn ogen, en gaf me over aan het genot.

In gedachte lig ik op bed op mijn rug en ligt zij naast me, enigszins opgericht op haar zij. Ze kijkt me lief aan en fluistert. Het heeft iets heel intiems. Alleen zij en ik, naakt. Haar borsten hangen, deinen. "Vind je het fijn, bij mij?" vraagt ze me. "Ja," fluisterde ik, "ik vind het heerlijk bij je". Gebiologeerd kijk ik naar haar borsten. Ik vind ze mooi. Blank, zacht, mooie tepels. Ik streel ze zacht, ze zijn ook nog eens lekker warm. Ik geniet van het gevoel als ik ze streel.

We kijken elkaar in de ogen en ik bedenk dat ik haar zo ontzettend mooi vind. Misschien ligt het aan de manier waarop ze opgemaakt is, maar kijkt erg mooi. Je kraaienpootjes geven je een onweerstaanbaar mooi gezicht. Hier ligt een niet zo heel jonge vrouw met prachtige ogen. Ik wil naar je blijven kijken. Je legt je hand op mijn buik en buigt je voorover om me te kussen. Bij aanraking schiet er even een vonkje over, iets dat wel vaker gebeurt bij ons. We kussen zacht en proeven elkaar. Lippen en tong spelen met elkaar en we genieten ervan.

Door deze heerlijke gedachtes en mijn rustige aftrekken groeit mijn pik nog meer en wordt harder en harder. Ik laat mijn paal rustig tussen mijn vingers doorglijden en geniet. Mijn vingers strelen de gespannen huid en duwen tegen mijn ballen. Mijn gedachten zijn nog steeds bij haar in het bed.

Ze laat haar hand naar beneden zakken, waar mijn al behoorlijke stijve paal schuin over mijn buik hangt. Ze pakt hem vast en kijkt me onderzoekend aan. Ze wil mijn reactie zien. Ik kreun, het is een fijn gevoel. Voor mij geeft ze daar mee aan dat ze me wil. Ik geef me over en laat haar hand begaan. Zacht trekt ze me af, daarbij haar hand losjes om mijn paal heen. We kijken elkaar in de ogen. Bij haar zie ik nieuwsgierigheid, open en onbevangen. Ze wil zien hoe ik me laat gaan. En ik wil haar gezicht zien. Ik wil haar reactie op mijn genot zien. Elke beweging naar beneden laat mijn paal kloppen. Elke beweging naar boven is ook lekker.

Ze trekt me gewoon lekker af, en wat me dan even te binnen schiet is dat het allemaal zo natuurlijk gaat. Geen geforceerd gedoen, geen haast. Nee, gewoon rustig, alle tijd van de wereld, lekker soepel en ongedwongen. Ondertussen kom ik op het niveau dat ik begin te kreunen. Het begint nu erg lekker te worden. Ik voel mijn ballen nadrukkelijker en zij gaat daar in mee. Af en toe laat ze mijn pik los, hij glijdt dan uit haar hand en dan streelt ze mijn ballen even. Daarbij vergeet ze niet dat andere erogene plekje te strelen, net onder mijn ballen. Bij aanraking schokt mijn pik even.

Daarna neemt ze hem weer in haar handen en trekt weer verder af. Ik geef me aan haar vaardige hand over. Ze weet als geen ander me te laten genieten door alleen haar hand. En hoe ze me aankijkt. Wellustig en geil dus. Ik zie dat de eerste druppel inmiddels aan het puntje van mijn eikel hangen. Ze stopt met aftrekken, en met haar wijsvinger smeert ze de druppel over mijn eikel. Mmmm, lekker! Weer verder met aftrekken, jezus wat wordt het nu fijn!

In mijn broek klopt mijn harde paal in mijn hand. Ik verwen mezelf heerlijk, met mijn gedachte bij een onbekende maar toch weer wel bekende vrouw. Een vrouw die me geil wil hebben, die me uitdaagt mee te gaan in haar spel. Ik trek mezelf lekker af, en weet dat het zalig gaat worden. Ik haal mijn telefoon uit mijn broekzak en loop door de menuutjes. Ik stop bij de camera-functie en activeer deze.

Ik leg de telefoon even weg en neem mijn lul in mijn hand. Ze is binnen no-time in mijn gedachten terug en ik laat haar weer verder trekken. Ik weet dat het heel erg fijn gaat worden. Ze ligt nog altijd naast me, maar buigt zich weer voorover om me te kussen. Haar borsetn hangen daarbij op mijn buik. Dan zakt ze naar beneden af. Met haar gezicht vlak naast mijn pik kijkt ze naar me op. "Zal ik zo lekker doorgaan?" vraagt ze fluisterend. "Ohhhhh jaaaaaah" kreun ik zacht. Haar warme hand trekt weer verder en nog steeds vloeien er druppels uit mijn stijve paal. Haar tempo gaat nu omhoog, ze weet dat ik zo graag verwend wordt.

Ik voel mijn orgasme in de verte zich aanmelden. De druk in mijn buik, gecombineerd met haar zachte subtiele aanrakingen. Natuurlijk heeft ze mijn paal stevig vast, maar haar andere hand streelt mijn huid en ook haar borsten raken mijn buik af en toe. In de verte pak ik mijn telefoon. Ze trekt me heerlijk af en ik zie hoe haar rode lippen zich openen. Ik richt het lensje op mijn paal, terwijl er een schok van genot door mijn eikel heen gaat als haar lippen me raken. Mijn wijsvinger op afdrukknopje en haar tong glijdt krullend om mijn eikel. De druppels boven op de eikel worden tussen tong en eikel uitgesmeerd. God, wat een zalig gevoel. En god, wat is klaarkomen toch elke keer weer zo lekker.

Terwijl ik klaarkom en ik voel hoe mijn zaad uit mijn eikel spuit, druk ik af op de camera. Ik laat het hete gevoel over me heen komen, en geniet van haar. Haar lippen en haar hand die zo lekker aftrekt. Ik moet even bijkomen en kijk dan de opname terug. Mmmmm, niet helemaal wat ik in gedachte had, en ook nog bewogen, maar duidelijk een heerlijke geile foto.

Ik kom weer tot mezelf. Met mijn hand vol zaad moet ik eerst even wat droogpoetsen. Pas dan kan ik de camera wegdoen en mijn broek weer omhoog trekken. Eenmaal achter mijn bureau kijk ik of niemand me ziet, haal ik de foto van mijn camera en plak hem in een mail naar haar. Snel stuurde ik hem weg. En smachtte naar een foto van haar lipjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten