donderdag 16 september 2010

Bianca I

In de stad waar ik leef woont ergens een vrouw die ik in de afgelopen jaren al verschillende keren ben tegengekomen. We kennen elkaar verder niet, maar op een of andere manier kruisen onze levens elkaar regelmatig. Niet zo dramatisch, ik heb haar een paar keer eerder gezien en ik vind haar een leuke vrouw. Volgens mij zagen we elkaar voor het eerst op het kinderdagverblijf van mijn kinderen. Bij het halen van de kinderen na werktijd zag ik haar op een gegeven moment. Er was een oudermiddag georganiseerd waarbij de ouders mochten komen kijken. Daar maakte ze een opmerking tegen me die je tegen een wildvreemde in de zelfde situatie wel eens maakt, ik weet al niet meer wat. Een paar dagen later zag ik haar haar kinderen op haar fiets tillen. Ik vond haar een leuke meid, mooi figuurtje, een grappig en vrolijk gezicht en ook nog leuk gekleed. Zo te zien lachte ze graag en veel.

Een paar jaar later kwam ik haar tegen bij de zwemles. Ook hier kwam ik met mijn kinderen op zwemles, net als zij. Ik kwam in de hal van het zwembad binnen en bekeek een leuke vrouw op de rug. Deze vrouw had roze suede laarsjes aan, iets dat best opvallend was. Ik, als laarzenliefhebber bestudeerde haar uitgebreid. Op dat moment had ik nog niet in de gaten dat zij het was. Toen ze opzij keek, herkende ik haar. Ze had iets stoers over zich, iets van "mij maak je niks".

Weer een periode later zag ik haar tijdens het bekijken van de carnavalsoptocht in de stad. Ik stond met mijn gezin te kijken, en ineens herkende ik haar als een van de deelnemers van een loopgroep. Het waren 6 vrouwen die samen een grappige sketch brachten. Het was in de periode dat vrouwen wel eens knielaarzen droegen of van die laarzen waarvan het bovenste stuk naar beneden geklapt kon worden. In ieder geval zag ze er best lekker uit, maar dat was ook de bedoeling van de act. Ik had ook toen weer dat gevoel dat ze haar mannetje wel stond. Anders doe je toch niet mee aan een carnavalsoptocht met 6 vrouwen in dat soort laarzen.

En een jaar terug zag ik haar in de kantine van de sporthal. Ik was juist klaar met mijn sporttraining en hing met mijn sportvrienden aan de bar. Een paar minuten later kwamen de volley-dames de kantine binnen en zag ik haar. Net gedoucht, het haar nog vochtig, maar ik herkende haar uit duizenden. Samen met de meiden dronk ze wat. Zij zat aan het bier. Ze vertrok overigens al eerder als de andere dames. Nam afscheid met een vrouwelijk gebaar. Wat een intrigerende vrouw, stoer, soms mannelijk, maar ook oh zo vrouwelijk....

Ik vond het heerlijk om haar te bekijken. In de looop van de jaren was ze natuurlijk ouder geworden, en had ze de manier waarop ze haar haar droeg regelmatig veranderd. Haar vrolijke gezicht bleef, gelukkig. Ze was een mooie vrouw, nog steeds. Toch zag ik mezelf niet in haar buurt komen. Op basis van die stoere uitsraling vermoedde ik dat ze niet op haar mondje gevallen was. Ik wilde in ieder geval niet afgaan en peinsde er niet over om haar aan te spreken. Maar wat was het leuk haar te zien...

Het heden: het is midden in de vakantieperiode. De helft van de stad is op vakantie, de andere helft noet nog. Ik loop door de Albert Heyn, de zondagse boodschappen te doen. Ik ben ook geil, erg geil. En de AH op zondag draagt daar in sterke mate aan bij. Het is warm en zonnig en dat zorgt meestal al wel voor een geile bui bij me. Maar de AH lijkt te zijn vergeven van goed gevulde mooie vrouwem in heerlijke zomerjurkjes en mooie schoentjes. Moeders, oudere vrouwen, ze lijken er allemaal heerlijk uit te zien. Hun jurkjes en rokjes zwieren en draaien, en hun gebronsde benen steken in leuke sandaaltjes of espadrilles. Kortom, het is een heerlijk om in de AH te zijn.

Er loopt me een kleine vrouw met een winkelwagen voorbij. Ik zie dat ze een bruin gehaakt zomerjurkje draagt, met kleine openinkjes tussen het haakwerk. Daardoor kan ik zien dat ze er een bruin topje onder draagt. Gebruinde benen die zijn gestoken in bruine western-look laarzen. Hmmmmm, stoer en lekker! In haar winkelwagen een bruine handtas. Ik winkel verder, maar kom haar in de volgende rij weer tegen, dit keer frontaal. Zij is het! De vrouw die ik af en toe eens tegenkom. Ze herkent me niet, maar ik haar echt wel. Ik zie dat ook haar gezicht diep bruin is, en vermoed dat ze net van vakantie terug is. Een blik in haar winkelwagen bevestigd dat: melk, brood, beleg. De eerste levensbehoefte als je net terug bent van vakantie.

Ik loop haar voorbij, maar vind het leuk haar weer eens te zien. Ze ziet er heerlijk uit. Als ik nog eens achterom kijk zie ik dat ze haar haar golvend en tot ver op haar schouders heeft hangen. Vroeger had ze het nog niet zo lang. Even later zie ik haar staan bij het voorverpakte vlees. Ze lijkt te twijfelen, niet te weten wat te moeten nemen. Ze staat te staren, een beetje somber lijkt het. Op mijn gemak sta ik een paar meter van haar, ik bekijk haar. Ze is nog steeds in gedachte, leunt met haar armen achter op de winkelwagen, terwijl ze naar het voorverpakte vlees kijkt. Alhoewel, kijkt ze wel echt? Of staat ze te dromen?

Op mijn beurt sta ik naar haar te kijken, ik geniet van haar verschijning. Haar vormen, haar manier van staan en lopen. Ik bedenk dat ik haar toch ook best wel eens zou willen kennen. En eerlijk, ik zou haar graag haar gehaakte jurkje omhoog doen, om eens te kijken hoe ze eronder uitziet, hoe haar kontje eruit ziet, en hoe haar heupen eruit zien en haar bovenbenen. Wat voor soort slipje ze draagt? Dat slipje eens uitdoen, em kijken of ze haar kutje kaal heeft, of met een streepje haar erboven, of ongeschoren? Haar zacht over haar kutje strelen en kijken hoe ze daarop reageert. Zou ze genieten? Zou ze zich laten gaan? Haar teder over haar lipjes likken en haar kutvocht proeven. Kijken en horen hoe ze kronkelt. En haar dan binnengaan en voelen hoe ze is? Zou ze meekronkelen, of zou ze het gewoon laten gebeuren? Zou ze lekker neuken? Ik zou graag met haar vrijen om dit allemaal uit te zoeken.

Ineens draait ze zich om en kijkt me recht in mijn ogen. "Zou je dat echt willen?" vraagt ze me. Terug op aarde, kijk ik haar niet-begrijpend aan. "Huh? Wat zei je?" vraag ik haar. "Ik vroeg, zou je dat echt willen? Met me willen vrijen?". Na een paar seconde legde ik het verband. Hè??? Kon ze gedachten lezen? Dat had ik toch alleen maar gedacht? En toch niet gezegd? Hoop ik toch!
Ze ging verder "Spreek jij altijd vrouwen aan in de supermarkt om te vragen of ze met je willen neuken?". Ik kijk schichtig om me heen, of niemand haar op deze manier tegen me hoort praten tegen, op deze toon. Even is er niemand in de buurt. Gelukkig.

"Zei ik dat echt?" vraag ik haar nog eens. "Ja, echt wel" is haar antwoord, iets of wat fel "Nou, sorry dan, nee dat is niet mijn gewoonte, maar...." en ik houd me in voordat ik dingen zeg waar ik problemen mee ga krijgen. Maar daar neemt ze geen genoegen mee: "Maar wat? Wat wou je zeggen?". Oh man, nu moet ik nou echt met de billen bloot, had ik mijn mond nou maar gewoon gehouden... "Uhhh, ik bedacht dat ik je een mooie vrouw vind, en dat ik best eens met je zou willen... uhhhh... " Weer stamel ik. Zij maakt mijn zin af: "Willen vrijen? Eens lekker met me willen vrijen?" Ze kijkt me nu indringend aan, me dwingend tot een antwoord. "Ja...." geef ik schoorvoetend toe.

Ze kijkt me even zwijgend aan, het lijkt alsof ze me probeert in te schatten. Voordat ze een antwoord geeft, zegt ze "Ik ken jouw ergens van. Waar heb ik jou eerder gezien?". Ik geef haar het antwoord: "Nou, we hebben elkaar bij het kinderdagverblijf wel eens gezien, bij de zwemles, de tennisclub en de laatste tijd is de supermarkt erg populair..." Mijn zelfvertrouwen is zeker terug aan het komen. Ze lacht nu een beetje en weer zag ik hoe mooi en vrolijk ze eigenlijk is, ondanks haar trieste blik. "Ja, nu je het zegt, het kinderdagverblijf kan ik me wel herinneren" zegt ze.

Ik beken dat ik haar altijd een leuke meid had gevonden, ook omdat ze zo vrolijk kijkt. "Ja, dat vrolijke is er nu even vanaf" zegt ze, hengelend naar een gesprekje. Ik vraag haar "Oh? Hoezo dan?". Waarna ze me vertelt dat ze net terug is van vakantie en dat ze knallende ruzie met haar man had gehad. Een vakantie die leuk hoort te zijn was geeindigd in ruzie en tranen. Ik kan me haar niet zo goed met tranen voorstellen, en was eigenlijk benieuwd hoe ze dan zou zijn.

Ze vertelt dat ze graag en veel wil vrijen met haar man, maar dat die niet echt geinteresseerd lijkt. Ze had hem gevraagd of er een ander was, maar dat was toch niet zo. Haar man, vertelt ze, had al nooit zo'n behoefte gehad om te vrijen, maar zij kreeg in de jaren alleen maar meer zin. Ze had gehoopt dat de vakantie er toe zou bijdragen dat haar man meer zin had, maar het was er niet één keer van gekomen. Ik vertel haar dat ik in eenzelfde situatie zit, dat mijn vrouw een lage drang tot erotiek heeft. Dat ik haar precies begrijp. Ze kijkt me indringend aan, probeert me in te schatten.

Ik vertel nog wat meer over mijn situatie en ik merk dat ze zich wat ontspant. We raken meer "gewoon" aan de praat. En we worden ons allebei bewust van de omgeving, de supermarkt waar we in staan. Een beetje onwennig staan we tegenover elkaar. "Uhhh... ik vind het leuk met je te praten, maar ik denk dat we nu even moeten stoppen" zegt ze, rondkijkend. "Misschien kan ik je een keer bellen?" vraag ik haar. "Ja, dat lijkt me leuk, ik wil eigenlijk wel met je verder kletsen" antwoordt ze daarop.
We wisselen onze telefoonnummers uit en ik beloof haar te bellen. "Oh ja," zegt ze, "liever alleen overdag bellen. Want hij is dan wel ongeinteresseerd, maar wel erg bezitterig. Dus om problemen te voorkomen, bel maar overdag".

Ik doe mijn boodschappen, maar ben er niet meer helemaal bij. De volgende dag twijfel ik hevig: ik wil haar graag bellen, wil haar spreken. Maar is het niet al meteen te vroeg? Komt dat niet te gretig over? Ach waarschijnlijk wel, maar ik wil graag met haar spreken. Ik vind haar leuk.
Met kloppend hart bel ik haar nummer. Ze neemt al snel op en ik hoor haar vrolijke stem "Met Bianca". "Hai met Jeroen, van gisteren in de AH" zeg ik.

"Ik had je al herkend" zegt ze, "leuk dat je belt." "Komt het uit nu? Of zal ik een andere keer terug bellen?" vraag ik haar. "Nee nee, het is goed hoor..." ik hoor dat ze op haar werk zit, op een afdeling. En dat ze weg loopt, want het geroezemoes verstomt. "Zo, ik ben nu even alleen..." geeft ze aan. "Nee, ik vind het echt leuk dat je me belt." gaat ze verder, "Want ondanks dat het onderwerp van gisteren, vond ik het fijn om met je te praten. Misschien zijn we inderdaad wel een soort lotgenoten... ik bedoel jouw vrouw die niet wil en mijn man die ook geen kant op wil". We kletsen wat en voelen allebei al gauw de behoefte om elkaar weer te ontmoeten. "Weet je", zeg ik door de telefoon, "eigenlijk zouden we ergens koffie moeten gaan drinken, dat praat een stuk makkelijker".

"Ja, dat lijkt me een leuk idee.. wat zullen we afspreken?" vraagt ze. Ik zeg haar dat ik het liefste ergens buiten onze woonplaats zou gaan, om te voorkomen dat we gezien worden en daar lastige vragen over krijgen. Ze is het daar mee eens en we maken een afspraak om de volgende dag in een stad verderop koffie te gaan drinken.

De volgende dag parkeer ik mijn auto in een parkeergarage en loop naar het tentje waar we hebben afgesproken. Ik zie haar al zitten en ze zwaait ook nog eens naar me. Ik zie al meteen dat ze haar leuke bruin gehaakte jurkje weer aan heeft. Het staat haar leuk. Ik begroet haar en druk als vanzelf een kus op haar wang. Ook Bianca ervaart dit kennelijk als natuurlijk. Ik ga naast haar zitten en we bestellen koffie. We kletsen wat, eerst over onze gezamelijke geschiedenis: het kinderdagverbijf, het zwembad, de sportkantine.

Na een wat ongemakkelijke stilte neemt zij het initiatief: "Ik voelde me best vereerd dat je in de supermarkt.... uh..... zo tegen me sprak. Dat je uhhh... zei dat je met me uhhhh... wilde vrijen. Ik bedoel, ik krijg genoeg aandacht van mannen, maar dat zijn allemaal van die macho's. Jij lijkt me heel anders, meer verlegen of zo". Ze kijkt me daarbij vragend aan. Ik moet nu maar gewoon zeggen wat ik wil en voel: "Tja dat is ook wel zo. Ik wist echt niet dat ik dat tegen je zei. Zoiets zeg je toch niet tegen een wildvreemde?" zeg ik. "Nee, en daarom vond ik het wel eerlijk..... Nou hoe dan ook, ik vind het fijn dat ik met jou hier ben en met je kan praten" antwoordde ze, en daarbij streek ze over mijn onderarm. Dat voelde goed.

We praten over onze relaties, en hoe we omgaan met het lagere libido van onze partners. Ze vertelt hoe haar man wel wil neuken, maar alleen voor zijn eigen genot en niet voor het hare. En ik vertel hoe mijn vrouw geen behoefte heeft aan sex. Het voelt goed ons hart te kunnen luchten, alsof we eindelijk iemand hebben gevonden die je begrijpt. Daarbij kijk ik haar veel aan, want ik vind haar een heerlijke mooie vrouw. Na een uurtje of twee gekletst te hebben moeten we weer gaan. Zij moet haar kinderen ophalen en ik heb een afspraak op mijn werk.

Ik vraag haar waar haar auto staat en noemt dezelfde parkeergarage als waar ik sta. Samen lopen we erheen. Alhoewel ze op een hogere verdieping staat geparkeerd als ik, loop ik toch met haar mee naar haar auto. Ze heeft dat in de gaten, maar zegt niets. Ik denk dat ze er stiekem een beetje op hoopte. Genietend van deze behandeling loopt ze nu dicht naast me en raakt mijn schouder en arm regelmatig aan. Eenmaal bij haar auto, draait ze zich om, en staat vlak voor me. Dichtbij. Ze kijkt me aan en ik voel me week worden. Jezus, wat is dit heerlijk. Ze legt haar handen op mijn schouders en zegt "Jeroen, ik vind het heerlijk met je te kletsen. Ik ben blij dat ik bij jou mijn hart mag luchten. En daarnaast....." ze wacht nu even, kijkt me aan en kust me dan ineens op mijn mond. Hmmmmmm, dat voelt zalig! "... daarnaast voel ik me heel erg tot je aangetrokken...." besluit ze met zachte stem.

Ik zeg niets, maar kus haar ook. Ik wil haar heerlijke lippen nog eens voelen. Zij denkt er ook zo over en we staan nu heerlijk elkaar omhelzend te kussen. In alle stilte. Er zijn ook geen woorden nodig. Lekker ontspannen in elkaars armen. Het voelt vertrouwd, alsof we dit al jaren doen. Haar lippen zijn warm, zacht en tintelend. Ineens fluistert ze in mijn oor "Oh Jeroen, wat verlang ik toch naar je. Ik zou het helemaal niet erg vind nu met je te vrijen!!!". Daarbij drukt ze haar buik stevig tegen de bult in mijn broek aan. Oh god, wat voelt dat lekker!

We tongen in stilte verder, allebei wetend dat we heel graag willen vrijen. En ook allebei wetend dat dat gaat gebeuren. Jezus, het voelt als een jongensdroom: deze mooie en leuke vrouw die ik al 10 jaar in mijn omgeving tegenkom en die nu in mijn oor fluistert dat ze wil vrijen. Terwijl we staan te tongen laat ik mijn handen over de achterkant van haar jurkje omlaag glijden, naar haar kontje. Ze reageert er aangenaam op, ze zet haar ene been op de drempel van de geopende portier. Ik laat mijn ene hand onder haar jurkje glijden. Ik voelde zachte ronding van haar billen en ik voel ook dat ze een klein glad broekje aan heeft. "Oh jaaaaaah...." hoor ik uit haar mond onstnappen en vat dat maar op als goedkeuring.

Ik streel het been dat op de drempel staat en voel haar zachtheid. Ik vind het heerlijk bij haar en voel mijn paal groeien. Mijn strelende handen gaan elke plekje van haar onderlijf langs, haar billen, haar benen, en ja, ook haar kutje. Als ik over haar kutje in haar broekje streel, zegt ze "Ohhhh god, dit is lekker, ga door! Hou niet op!" We kijken elkaar aan, en ze zegt met hese stem "Oh, zulke zachte en tedere handen op mijn lijf is zo lang geleden, zo heerlijk. Ik geniet zo van je."

Ik wil haar zien genieten en kijk even rond in de parkeergarage. Even kijken of er geen andere in de buurt zijn of ons kunnen zien. Maar ze heeft haar auto zo geparkeerd dat niemand ons hier kan zien. Ik ga op mijn hurken zitten en til de stof van haar jurkje op. Hmmmmm, een mooie zwart broekje van gladde stof. Ik streel het en kijk omhoog. Met geile ogen vraag ik haar haar broekje uit te doen. Ze knikte gretig en zet haar been van de drempel op de grond. Ik help haar en samen trekken we gehaast haar broekje omlaag. Als het eenmaal op de grond ligt glijden mijn strelende handen weer omhoog.

Eerst haar warme billen en dan bereiken mijn handen haar kutje. Een toefje haar boven haar lipjes. Lipjes die warm, gezwollen en nat aanvoelen. Ik til haar jurkje weer even omhoog. Wauw! Een dampend spleetje, verlangend naar aanrakingen en misschien wel meer.... Nog steeds gehurkt vraag ik haar haar been weer op de drempel van de portier te zetten. Ze weet wat ik van plan ben en bijtend op haar onderlip zet ze haar gelaarzde been op de drempel. Ze houdt ook haar jurkje omhoog, ze drukt de stof tegen haar buik en kijkt omlaag. Verlangend.

Ik ben geil en wil haar verwennen, ik wil haar zien genieten, zien kronkelen en horen kreunen. Ik wil haar handen op mijn achterhoofd voelen als ik mijn tong door haar kutje laat glijden... Daarom begin ik haar meteen te kussen en te likken. Ze smaakt lekker en al gauw is mijn tong tussen haar natte lipjes aan het glibberen. Ze kronkelt en ze kreunt. Het is heerlijk om haar zo te voelen reageren. Mijn pik klopt in mijn broek, maar moet maar even wachten, ik wil haar zo graag horen genieten. Ik hoop dat ik dat mag van haar.

Lang likkend door haar lipjes, kort likkend over haar clitje. Mijn tond diep in haar geopende kutje laten glijden, het gaat allemaal prima omdat ze met haar been op de drempel staat. En zo voel ik haar wankelen, ze moet zich aan de auto vasthouden om niet te vallen. Maar mijn tong en ook lippen houden niet op en werken haar stevig naar een hoogtepunt toe. Ik merk dat er intens van geniet en ook voor openstelt. Het vocht loopt langs de binnenkant van haar benen naar beneden. Ik lik het met plezier op. Ze probeert haar kreunen nog wat in te houden, en bereikt al staand een heerlijk orgasme. Ze zakt bijna door haar benen heen, als de genotsgolven door haar onderlichaam stromen.

Wat een mooi gezicht van hieronder. Na een tijdje kijkt ze me wellustig aan. Met natte ogen, dat wel. Gaat ze huilen? Ik hoop toch van niet... Ik ga staan, neem haar in mijn armen en vraag voorzichtig of het gaat. Met gesloten ogen knikt ze en slaat haar armen om mijn nek. Gesmoord in haar nek vertelt ze dat dit de eerste keer is geweest in haar leven dat iemand haar met liefde heeft bevredigd. Dat ze eigenlijk nooit door iemand liefdevol is behandeld en dat sex altijd ruw en egoistisch was geweest.

Ik weet niet wat te zeggen, maar houd haar maar gewoon vast. Gun haar even de ruimte om bij te komen, te genieten, te verwerken, wat dan ook. Na een tijd kus ik haar zacht en zeg dat ik haar enkel wil laten genieten zoals zij het graag wil, en niet anders. Ze kijkt me aan en bedankt me. We kussen weer en en algauw streelt ze de bult in mijn broek. Ze gaat op de stoel in de auto zitten en begint mijn broek los te maken.

De riem los, knoop open en rits omlaag. Ik help haar de broek omlaag te schuiven, maar haar handen hebben mijn boxer al te pakken en trekken die ook omlaag. Vanwege mijn stijve pik lukt dat niet helemaal en moet ze de band er helemaal omheen halen. Waarna mijn harde pik naar voren zwaait. Ze kijkt me glimlachend aan en pakt hem stevig vast. Ze kijkt me glimlachend aan en neemt mijn eikel in haar mond. "Ohhhhhhh" stoot ik uit, "jaaaaaaaaahhhh".

Oh god, dat is lekker. Als ik na een tijdje mijn ogen open kijk ik naar haar, terwijl ze me aan het pijpen is. Een waanzinnig geil gezicht: een hand om mijn paal gesloten, de ander houd mijn ballen vast. Ze zuigt er zacht aan, getuige haar holle wangen. Meestal met gesloten ogen, maar af en toe kijkt ze me aan, wellustig. Haar lippen glijden over mijn eikel heen, over het randje en de toom. Haar tong likt flitsende likjes over het gevoelige puntje. In het ritme dansen haar haren heen en weer en ik raak heter en heter. Net als ik denk dat ik niet ver meer van mijn orgasme af ben, stopt ze en kijkt ze me vragend aan.

"Zullen we neuken?" vraagt ze me. Dat lijkt me een fantastisch, "Mmmmm, lijkt me super!" antwoord ik. Ze komt weer staan en draait zich om. Ze leunt tegen het dak van haar auto aan en drukt haar kontje naar mij toe. Met een hand pak ik mijn harde pik en met de andere til ik haar jurkje omhoog. Ze heeft een paar mooie slanke billen. Ik streel ze en breng mijn pik dichterbij. Ze drukt haar kontje nog wat naar achter en spreid haar benen nog wat meer. Ik wrijf mijn natte eikel over haar glibberige lipjes en ik voel hoe ze zuchtend reageert. Dan houd ze zich even heel stil. Ik duw meer, en voel haar kutje opensplijten. Ze kreunt zachtjes als ik mijn stam verder naar binnen duw. Haar lipjes staan strak om mijn paal heen en dat voelt heerlijk.

"Owwwwwww" zucht ik zacht. Ik glijd helemaal in haar en haar billen raken mijn lendenen. Ik leg mijn handen op haar zij en begin rustig heen en weer te bewegen. We genieten allebei en maken allebei kreun-geluidjes. Heerlijk om elkaar zo te horen genieten. "Jaaaaaaa" fluistert ze, "Jezus wat lekker. Zoooo zacht en teder, ik voel alles zo goed.... het is zooo heerlijk... even lekker dit tempo blijven schatje" Het is duidelijk dat het neuken bij haar thuis heel anders gaat.

Heerlijk genieten we van elke beweging en ik streel haar lichaam voorzover ik er bij kan. Haar borsten in haar jurkje, haar rug, haar lange haar en met wat moeite glijdt mijn hand ook over haar kutje. Ik voel haar clitje gezwollen tussen de natte lipjes staan en beweeg er mijn vinger overheen. Ze siddert geluidloos. Nu het genot toeneemt geeft ze aan dat ze sneller wil en we voeren samen het tempo op. Ik voel hoe haar heerlijke kutje me lekker aftrekt en zuigt. God, wat een zalige vrouw is Bianca!

Het tempo blijft toenemen, maar het neuken blijft teder en ontspannen. En zo komt het dat ze zich lekker kan laten gaan. Aan haar korter en sneller wordende ademhaling merk ik dat ze op het punt staat om te komen. En ook ik ben zover. Met krachtige halen neuk ik haar nog even stevig en voel hoe de stralen zaad in haar kutje stromen. Tegelijkertijd gooi ik me over haar rug heen, en voel haar lichaam schokken van haar eigen genot. Zo blijf ik even hangen, terwijl Bianca met haar hoofd omlaag hangt, moegeneukt.

Na een tijdje draait ze zich om. We kijken elkaar aan, zonder woorden. Die zijn ook helemaal niet nodig, want we weten allebei dat dit precies is wat we al die jaren gemist hebben. Geile passie, hete erotiek, met alles erop en eraan. We kussen elkaar heftig en uitgebreid. Omarmd, intiem. Pas na een paar minuten praten we weer tegen elkaar. "Lieverd" zegt ze, "dit was superfijn!" Ze lacht erbij, "ik wil op deze manier nog veel meer met je vrijen en van je genieten, zo snel mogelijk..... En ook zo lang mogelijk. Dit is waar ik van droom, jongen!"

Ik beaam dat, vertel dat ik dit ook zo mis, lekker geil genieten van elkaar. Ik stel haar voor om samen een hotelkamer te nemen. Overdag, onder werktijd. Dan kunnen we uren lang van elkaar genieten. Alles wat we nodig hebben is een bed en een bad of douche. Het lijkt haar heerlijk en we maken een afspraak voor volgende week.

Nog helemaal geil en opgewonden van Bianca rijd ik naar mijn werk toe. Ik krijg haar die middag niet uit mijn hoofd. Ik wil zo graag in haar armen in een bed liggen. Dat verlangen beheerst de rest van de dag. Vooral als ik een SMS van haar krijg, waarin ze schrijft dat ze het heerlijk vond en dat ik er voor gezorgd heb dat haar kutje nog steeds kleddernat is en tintelt. Jezus, was het alvast maar volgende week...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten