vrijdag 3 september 2010

wantyou741@live.nl, deel 3

Het duurde dit keer niet echt lang voordat er een antwoord kwam. De mail was ook niet meer opgebouwd in de gebruikelijke vorm, met een lang stuk legele regels. Dit was een meer normale opbouw, alhoewel er nog steeds geen aanhef en ook geen naam onder de mail stond. Dat maakte het wat afstandelijk, maar ook mysterieus.

Ik kan heel lekker kussen!
Dus ik wil nu ook jouw lippen zien.....

Ik had verwacht dat ze mijn pik zou willen zien, maar ze koos voor mijn lippen. Een grappige keuze. Een foto van mijn lippen. Die moest ik eerst nog eens maken.

Die avond stuurde ik haar weer een mail en stuurde ook een foto van mijn lippen mee.

Dit keer was het antwoord er verrassend snel, dat had ik niet verwacht.

Door jouw fantasieen en deze foto slaat míjn fantasie op hol. Ik zou je mond dan ook best wel eens op mijn lipjes willen voelen .......

Mijn eerste gedachte was "dan zou ik jouw lipjes wel eens willen zien". Met een beeld voor mijn ogen van haar schaamlipjes sloeg mijn fantasie ook op hol. Had ze een mooi straks kutje, waar haar schaamplipjes min of meer in haar venusheuvel lagen? Of had ze er wat meer huidplooien en hingen ze buiten de venusheuvel? En, een vraag die in me opkwam, hoe zag haar kutje eruit als het opgewonden en nat was? Hingen er druppels aan? Hmmmm, dat zou geil zijn.

Al fantaserend ontstond er weer een nieuw scenario. De scene verplaatst zich weer naar een hotel. Een hotelkamer, alweer. Een hotelkamer waar een spijlenbed stond.

Je ligt vastgebonden met je handen. Ik heb een stuk koord om je polsen geslagen en vastgeknoopt aan de spijlen van het hoofdeind. Je armen liggen zo'n driekwart meter uit boven je hoofd. Je kunt je handen nog vrij bewegen, maar ze zitten vast aan de spijlen.


Ik heb je niet geblinddoekt, ik wil dat je kunt zien wat ik ga doen. Je ligt op je rug, en ik streel je dijen. Hunkerend naar aanraking en strelingen spreid je je benen. Je verlangt naar genot, de hele week al. We hebben hier heel erg naar toegeleefd. Gisteren nog mailde ik je hoe ik uitzag naar onze date, hoe geil ik me voelde en dat de erotische spanning om te snijden was.


Jij antwoordde dat je kutje de hele dag druppelde en dat er snel verlossing moest komen, omdat je anders gek werd. Welnu, de verlossing komt, echt wel, maar dit moet je nog even ondergaan.


Ik loop naakt rond het bed. Mijn paal is half stijf, net bij het verwelkomen heb je hem al aardig opgewonden en verwend. Ik vind het heerlijk hier naakt te zijn bij jou. Het heeft iets spannends, zo iets van "niemand weet het, het mag eigenlijk niet, maar het is ook verslavend heerlijk". En dan in jouw buurt naakt te mogen zijn is het summum.


Jouw ogen volgen me onophoudelijk. Je kijkt wat ik doe, je wilt weten wat ik uitspook. Misschien uit verlangen, of misschien uit een soort angst. Dat laatst is nergens voor nodig. Je weet dat ik je nooit iets aan zou doen. Ik wil enkel dat je uitgebreid geniet, net als jijzelf trouwens. En daarom lig je geboeid.


De aanraking van je dijen is genoeg om je je benen te spreiden. Ik kom ook op bed zitten, tussen je benen. Je bijt op je lip en vraagt me wat ik ga doen. Ik antwoord niet, maar laat mijn handen van je dijen naar je buik glijden. Ik streel je, maar vermijd net al je erogene zones. Je merkt dat maar al te goed en smeekt me je niet zo te plagen.


Ik luister niet en streel je volgens mijn eigen plan. Ik voel je zachtheid, je warme huid die zo lekker ruikt. Ik buig me voorover, ik geef je de suggestie dat ik je kutje ga likken. Maar ik beland bij je navel, en kus je buik. Mijn handen glijden naar beneden, ik geef je de suggestie dat ik je kutje ga strelen. Maar ze belanden op je benen. Je kreunt, en zegt me dat je gek wordt. Dat had ik al door, hoor. En dat was ook precies de bedoeling.


Mijn hand glijdt nu aan de binnenkant van je dijbeen naar boven, tergend langzaam. Je kijkt me strak aan, alsof je in mijn ogen kunt lezen wat ik ga doen. Tegelijkertijd zie ik de spanning in je ogen toenemen. Omdat je niet weet wat ik ga doen. Ik heb gezien dat je kutje heerlijk glibberige is, aan je schaamplipjes hangen druppels.


Van de hand die ik over je dijbeen naar boven laat glijden steek ik mijn wijsvinger uit. In de naar bovengaande beweging van mijn hand glijdt het topje van mijn vinger moeiteloos je schaamlipjes binnen. Met een schok sidder je, dit had je niet verwacht.De hand stopt en mijn wijsvinger maakt heen en weergaande bewegingen, waardoor ik de binnenkant van je lipjes streel. De kutsapjes stromen rijkelijk en ik zie hoe het vocht uit je kutje stroomt, tussen je benen, over je poepgaatje.


Mijn hand komt even een stukje uit je kutje en ik strek ook mijn middelvinger en ringvinger. Dan weer naar boven. Mijn middelvinger en wijsvinger glijden je kutje in, en mijn ringvinger glijdt over je poepgaatje. Als gestoken veer je op, weer zo iets dat je niet verwachtte. Je hapt schokkend naar adem, en geniet. Terwijl mijn ringvinger over je poepgaatje glijdt, druk ik zachtjes. Niet genoeg om binnen te gaan, enkel wat lichte druk. Je siddert en trekt aan de touwen. Kennelijk een gevoelig plekje, dat ontdek ik nu pas.


Weer de hand naar beneden, vingers uit je kutje. Dan weer terug, vingers in je kutje, ringvinger over je poepgaatje. Je kutvocht smeert alles heerlijk, het beste glijmiddel wat er is. Deze heen en weer gaande beweging maakt je gek en je kreunt wellustig met gesloten ogen. Je handen hebben het touw waarmee je gebonden bent vast en trekken eraan in je genot.


Ik vinger je kutje lekker nu en merkt dat je je kontje telkens tegen mijn vingers aanduwt, om zo het genot daar te verhogen. Ik merk ook dat mijn hele hand nu kleddernat van je kutsapjes is. Bij de eerst volgende beweging omhoog, duw ik mijn ringvinger wat steviger tegen je kontgaatje. Moeiteloos glijd mijn eerste vingerkootje je kontje in. Ik voel de kracht van je sluitspier. "Aaaaahhhhhh" is je geile reactie, en meteen daarna "Jaaaaaaaahhhhhhhh". Dan er weer uit en opnieuw erin, dit keer iets dieper. Je kutvocht smeert alles en na een paar keer heen en weer bewegen zit mijn ringvinger helemaal in je kontje. Jij siddert, je geniet hier intens van.


Het maakt mij ook geil. Elke keer als ik mijn vingers in je beweeg, worden mijn middelvinger en ringvinger uit elkaar geduwd. Mijn ringvinger gaat je kontje in, en mijn middelvinger en wijsvinger je glibberige kutje. Een opwindend gevoel en gezicht. Ik voer het tempo op en vinger je uitgebreid. Je siddert en het is gewoon fantastisch om je zo te zien genieten. Je kreunt luid en bent niet echt meer in staat tegen me te praten. Hooguit in de zin van hijgerige kreunen als "Jaaaa", "Owwwww" en "Ngggggghhh".


Ondertussen schok je regelmatig, trekkend aan de touwen. Al vingerend buig ik me langzaam voorover. Je hebt het niet door, je ogen zijn nu dicht. Ik steek mijn tong uit en duw die heel teder op je gezwollen clitje. Dat is de druppel, met een spetterend orgasme kom je klaar. Ik blijf je vingeren, en zie hoe je kronkelt. Het is nog moeilijk mijn tong op je clitje te houden. En terwijl je klaarkomt, voel ik een grote golf met warmte over mijn hand lopen, je kutje loopt leeg met heerlijk ruikend kutvocht.


Ik stop mijn hand, met mijn vingers diep in je gaatjes. Kijk naar je, zie je weer wat bijkomen. Je opent je ogen langzaam en kijkt me aan. Ik glimlach. "Ohhhhhhhh, wat was dat lekker!!!!" kreun je. Je wilt je opzij rollen, maar je geboeide armen laten dat niet toe. Tergend langzaam trek ik mijn vingers uit je gaatjes, en geniet je nog een laatst keer.

Ik sluit mijn mail af met:

En liefste ...., zou je dit willen ondergaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten