zondag 31 oktober 2010

Ellen

Nog niet zo lang geleden ben ik verhuisd. We hadden simpelweg meer ruimte nodig, nu er kinderen waren. Via Funda vonden we een geschikt huis en we maakten en afspraak voor een bezichtiging. Toen we aankwamen wilde de vrouw des huizes net vertrekken, de gebruikelijke gang van zaken als je met een makelaar een huis gaat bezichtigen. Ik zag nog net het korte rokje en de zwarte laarzen eronder. 

We waren enthousiast over het huis, brachten een bod uit en na korte onderhandelingen werden we het eens over de prijs. Het koopcontract werd opgesteld. Dit keer ontmoette ik de vrouw en haar man officieel, en stelde ze zich voor als Ellen. Ze was een kleine vrouw, mooi slank, met sluik vallend donkerblond haar. Haar ogen waren zwart opgemaakt. Ze droeg dit keer een broek, en ik vond haar er leuk uit zien. Een interessante vrouw.

Het koopcontract werd getekend, en het huis was van ons, alhoewel we nog 6 maanden moesten wachten voor we er in konden. De huidige bewoners gingen verderop in de wijk een nieuw huis bouwen. Ook na onze verhuizing zagen we ze nog regelmatig als we langs hun huis in aanbouw reden. Af en toe stapten we even binnen voor een praatje, en ook op buurtfeestjes waren ze nog regelmatig van de partij.

Ik vond het leuk met haar te praten, maar op een of andere manier wist ze altijd wat afstandelijk over te komen. Dat was meer haar houding als de manier van omgaan met ons. Door haar mooie figuurtje en de manier waarop ze zich kleedde, fantaseerde ik af en toe wel eens over haar.

Vorige week is hun nieuwe huis opgeleverd en liepen we er toevallig even langs. Ellen bracht net wat spullen naar binnen, en zag ons staan. "Hoi!" riep ze. We kwamen aan de praat en hoorden dat ze deze week probeerden over te gaan. "Je mag wel even komen kijken, hoor!" zei ze trots. "Stoort je dat niet teveel dan? Je bent toch bezig nu?" vroegen we. "Oh nee hoor, kom maar even binnen, dan heb ik meteen even pauze" zei ze.

We liepen achter haar aan, naar binnen. We kregen een rondleiding en waren verbaasd over de ruimte die hun nieuwe huis had. Er stond natuurlijk nog niet veel in, maar je kon zien dat ze de ruimte hadden. En door de grote ramen kwam er ook veel licht binnen. De ramen keken uit over de tuin. De keuken was ook al zo groots opgezet, een juweeltje. We stonden even met elkaar te praten over hoe ze de bouw en het leven in een caravan ervaren had.

Net toen ze ons voor naar boven wilde gaan, zei mijn vrouw "Ik moet naar huis, dadelijk komen de kinderen thuis. Maar jij kunt wel even verder kijken, hoor. Dan zie ik je zo wel.". Doordat we uitgebreid hadden staan praten was het al weer een half uur verder. Ellen ging me voor de trap op, ik volgde haar. Een mooi kontje had ze, alhoewel ze niet wiegde met haar billen. Ze babbelde er vrolijk op los en liet me de kinderkamers en de badkamer zien.

Als laatste liep ze de ouderslaapkamer binnen. Ook hier weer veel licht, grote ramen die op de tuin gericht waren. Deze slaapkamer had een eigen badkamer. Luxe, en erg mooi. De bed ombouw en de matrassen stonden er al. Ik zei daar iets van: "Ik zie dat je bed er al staat...". Ze keek me aan en antwoordde "Ja! Die hebben we er alvast maar neergezet." Ze bleef me met een vriendelijke blik aankijken. Die blik was niet apart, maar het feit dat ze me aan bleef kijken maakte me wat week.

En zonder blikken of blozen zei ze "Ik heb altijd jouw blik... uhhhh.... interessant gevonden.... zo bestuderend". Dat klopt wel, telkens als ik haar zag, dan nam ik uitgebreid de tijd om te zien wat ze aanhad, hoe ze opgemaakt was, hoe ze haar haar droeg, en hoe ze bewoog. Nu had ze opgemerkt dat ik dat deed, "Ja, dat klopt wel..." Niet wetend wat ik anders zou moeten zeggen. "Dat heb ik eigenlijk altijd wel 'lekker' gevonden, jouw blik" zei ze weer, "Ik kan zelfs wel zeggen dat ik er een beetje opgewonden van word"

Ze zag mijn iets of wat verbaasde reactie en ging verder. "Dat is even slikken, he? Dat ik zomaar zeg dat ik opgewonden van je raak?" Ik knikte, waarna ze verder ging "Maar ik bedoel het alleen maar positief. Ik voel aan je blik dat je geïnteresseerd bent in me, maar misschien ook wel in meer?..... Nou, ik wil je alleen laten weten dat ik ook wel geïnteresseerd ben in meer..."

Ze stond nu erg dichtbij, maar ik vond dat een niet onaardige sensatie. Het tintelde een beetje tussen ons. En voordat ik het wist kuste ze me vol op mijn mond. Ik herstelde razendsnel van de verbazing en ging mee in haar kussen. Ze kuste allemachtig lekker. Warme zachte lippen, van deze mooie vrouw die nu op haar tenen moest staan om me te kussen.

Ineens realiseerde ik me dat we in deze kamer vanuit de hele tuin te zien zouden zijn. Ik zei dat tegen haar en met een ondeugende blik zei ze dat dat juist heerlijk spannend was, "Mijn man is met de kinderen boodschappen doen, dus er is niemand" En eerlijk gezegd had ze daar wel gelijk in. Alhoewel er niemand in hun tuin was, was het idee dat we gezien konden worden heel erg spannend, en zorgde voor extra opwinding. En dat maakte het kussen en het tongen zo lekker geil.

Mijn paal groeide en ze voelde met haar heupen dat ik een dikke pik had. "Kom..." hijgde ze, "Kom.... er is niemand, we hebben nog even, laten we snel effe neuken!" En om haar worden kracht bij te zetten, wurmde ze aan mijn riem en rits. Niet echt geschokt door haar woorden ging ik mee in haar snelle acties. Ik wilde haar net zo erg. Het idee dat ik haar hier binnen een minuut zou neuken, maakte me allejezus geil.

Inmiddels had ze mijn broek en box naar beneden geschoven en mijn harde pik zwaaide eruit. Ik keek toch even naar de tuin. Niemand. Was er wel iemand geweest, dan had ie kunnen zien hoe Ellen op de rand van de matras ging zitten en mijn dikke paal in haar mond nam. Ze trok me heerlijk af, en gebruikte haar tong om mijn eikel te laten genieten. Ik keek op haar neer, en zag haar lippen om mijn eikel gesloten. "Oh jezus!" kreunde ik, genietend van haar tong en handen.

Ellen pijpte stevig en binnen no-time had ik een harde lul en natte gezwollen eikel. Ze stond weer op en we tongden weer. Innig elkaar omhelzend betastte ik haar heerlijke lichaam. Haar kont, haar borstjes, haar kutje. Ook ik maakte haar rits open, en liet mijn hand in haar broek glijden. Geen mooie en fijne lingerie, ze was aan het verhuizen. Maar wel een nat katoenen broekje. Ik trok haar broek verder omlaag en zag een licht behaard kutje. Ik legde er mijn hand op en voelde de warmte. Ik streelde haar schaamstreek en haar kontje. Jezus wat een mooi strak lijfje! Je zou niet zeggen dat ze drie kinderen op de wereld heeft gezet.

"Oh jaaaa, neuk me, lekker ding!" hijgde ze weer, toen mijn vingers haar kutje streelden. Ze draaide zich om, en leunde met haar handen op het matras. Haar mooie blanke kontje stak naar me toe, haar broek bleef hangen op haar enkels. Ze draaide haar hoofd naar me toe en beet op haar lip. "Toe, laat me niet zo wachten, kom op met die mooie paal van je!" zegt ze. Kennelijk vond ze mijn pik lekker.

De aanblik van haar gezwollen schaamlippen die door haar strakke billen werden ingesloten maakte me behoorlijk geil. Ik ging op mijn hurken achter haar zitten, en legde mijn handen op haar benen. Ze kon niet veel zien van wat ik uitspookte, maar ik zorgde met subtiele aanrakingen wel dat ze wist dat ik achter haar stond. Dat maakte haar gek en ze stond te draaien met haar kontje. "Kom nou, dadelijk komen ze thuis!" siste ze. Mmmmm, heerlijk een vrouw in geile nood te zien!

Ik bracht op mijn gemak mijn gezicht dichterbij en likte ineens met een flinke haal over haar lipjes. Ik ging meteen door, en likte er flink op los. Haar lipjes, haar clitje, haar kontje, alles kreeg een paar stevige likken. Bij elke lik kreunde ze en na een tijdje kon ze niet meer zo goed rechtop blijven staan. Ze begon te wankelen. En kreunen. God, wat kon Ellen wellustig kronkelen. Het ging me door merg en been, maar dan de geile versie. Haar kreunen wisten mijn pik te laten schokken. Ik kreeg ineens het ontoombare verlangen haar te neuken. Ik moest en zou haar binnendringen. Ik moest weten hoe strak ze was, ik moest weten hoe vochtig ze was.

Ik stond op en bracht mijn eikel in positie. Haar lipjes waren al nat, dus zonder tegenwerking drong ik in één keer diep in haar. "Owwwwwwwwwwww" stootte ze uit, "Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh". Ik hield even in, en begon toen ritmisch te stoten. Diep en krachtig. Ellen liet haar hoofd hangen en kermde bij elke stoot. Ze ving elke stoot op, veerde mee in genot. Ik genoot, ze was heerlijk warm en glibberig daarbinnen. Het gevoel elke keer tegen haar kont aan te beuken was ongekend lekker.

Ineens hoorde ik kinderstemmen buiten. Ook Ellen had ze gehoord. "Snel!" hijgde ze, "niet stoppen, duurt nog even.... ze komen niet meteen hier....". De adrenaline stuwde het tempo omhoog, de spanning maakte me dubbel geil. Ik voelde hoe mijn paal heel diep in haar gleed, en er weer bijna helemaal uit, keer op keer. Ik zag hoe nat ze was, mijn paal glom helemaal van haar vocht. Ze kronkelde en gaf tegen gas met mijn stoten. Weer de kinderstemmen, maar ik voelde ook een orgasme aankomen.

"Jaa jaa jaaa, door!" spoorde ze me aan. Ik hoorde nu ook een mannenstem. Ze kwamen naar binnen. En tegelijkertijd spoot ik mijn zaad diep in Ellen kutje. Oh god, wat een zalige ervaring! Ik had het gevoel dat ik maar bleef komen. Ook Ellen beleefde een intens orgasme, en greep tegelijkertijd naar haar broek. Probeerde hem omhoog te trekken. Terwijl ik mijn lul uit haar kutje trok, liep er een sliert sperma en kutsap uit haar kutje en droop naar beneden op haar en mijn benen. Geen tijd meer om af te vegen, allebei trokken we onze broeken omhoog.

De kinderstemmen waren al op de trap "Mama, waar ben je? Papa heeft ons een ijsje gegeven. Mama!" Ik liep naar de badkamer, uit het zicht, ik was nog met mijn rits bezig. Ook Ellen was net op tijd en kon min of meer haar shirt over haar broek fatsoeneren. "Jullie badkamer is mooi afgewerkt, zeg" zei ik, proberend naadloos over te gaan naar de rondleiding. "Ja he?" zei Ellen, en op dat moment kwam Erik, haar man de slaapkamer ingelopen. "He Erik!" zei ik, "Het resultaat is fantastisch, zeg! Wat een mooi huis! Ik heb net een rondleiding van Ellen gehad". Gelukkig had Erik niets in de gaten. Ellen keek me veelbetekenend aan, buiten het zicht van Erik.

We beëindigden de rondleiding, en ik nam afscheid. Met een plakkerige plek in mijn broek liep ik naar huis. Met op mijn netvlies Ellen die voorover op matras leunde, en mijn pompende lul in haar kutje, kreunend en schokkend. Alhoewel we niets hadden afgesproken, wist ik zeker dat dit een vervolg ging krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten