donderdag 28 oktober 2010

wantyou741@live.nl, deel 5

Nadat ik mijn foto had opgestuurd, duurde het niet lang voordat ze terug mailde.
Ik opende de mail en keek tegen twee hele mooie borsten aan. Wauw! Maar er was nog een fotootje, eentje waar bij haar benen wat gespreid waren, een zwart hempje een klein beetje was opgetrokken, zodat ik een heerlijk kutje kon zien. Ik keek er op mijn gemak en uitgebreid naar, en in mijn gedachte streelde ik de lipjes. Ik draaide mijn vingers teder en langzaam over het stukje waar de lipjes samen komen en haar clitje verborgen was. In gedachte spreidde ik haar benen zodat haar lipjes wat uiteen weken, waardoor het topje van mijn vinger zich makkelijk tussen haar lipjes liet gaan, en ik het glibberige vocht ertussen voelde. Ze kreunde terwijl ik dit deed.

Pas na deze geile gedachtes, las ik het stukje tekst.

"Lieve Jeroen, je hebt me een paar heerlijke momenten bezorgd met je verslagje en je foto's. Wat kun jij toch genieten, en dat ook nog zo beschrijven dat ik er ook van geniet. Met de plaatjes in deze mail kom ik mijn belofte na. Geniet er van, en zou je mij willen laten weten wat ze met je doen?"

Oh, en of ik dat zou laten weten! Ik genoot van de mails met haar. Ik kon er lekker bij fantaseren, net zoals zij dat zou doen.

"Als extra beloning stuur ik je nog een foto. Van deze foto zou ik graag precies willen weten waar je aan denkt als je er naar kijkt?

Geile groetjes,

Githa xxx"


Aha, haar nam was Githa. Weer een stukje informatie dat me hielp een beeld van haar te bouwen. Ik scrollde nog wat naar beneden en keek naar .... haar gezicht! Ze had een foto gestuurd met haar gezicht! Niet een grote foto, maar eindelijk kon ik me een completer beeld bij haar vormen. Haar lichaam kende ik al van de eerdere foto's, maar nu kende ik ook haar gezicht. Ik vond haar een mooie meid, echt een leuke vrouw. Niet echt de sexy looks, maar ze had iets waardoor ik me erg tot haar aangetrokken voelde. Een zekere onschuld, of stijlvol of iets dergelijks. Als je alleen naar haar gezicht keek, dan zou je niet verwachten dat ze zo geil kon zijn.

Op de foto lag ze op bed, mooie gladde stay ups aan, met een iets of wat transparant slipje. Verder had ze een strak truitje aan, niet al te uitdagend. Eigenlijk zag ze er uit alsof ze na een avondje stappen haar rokje uitgedaan heeft en haar benen gespreid had voor een uitdagende foto. En ze wilde weten wat deze foto met me deed. Ik wachtte een paar dagen met antwoord, maar keek regelmatig naar haar. En telkens kwamen mijn gedachten ongeveer neer op een zelfde soort fantasie.

De fantasie ontwikkelde zich tot een soort scenario dat zich tussen ons zou afspelen. Omdat ik het idee had dat ze net van een avondje uit terugkwam begon mijn fantasie daar...

Githa en ik hadden elkaar leren kennen op haar werk. We hadden al langer contact. Ik vond haar een vrouw met klasse, aardig, leuk om te zien, zelfbewust. Tijdens een teambuilding uitje waren we wat meer met elkaar in gesprek geraakt en bij wijze van grap hadden we afgesproken dat we volgende week samen zouden gaan eten. Ik was het eigenlijk weer vergeten, ik beschouwde het als een grap, maar ergens halverwege de week herinnerde ze me eraan, en merkte ik dat ze serieus met me wilde gaan eten.

Ik vond het wel degelijk een leuk, en ook lekker idee. Ze stelde een gezellig restaurant voor. Niet een eettentje, maar wat uitgebreider. Zo tent waar je bijvoorbeeld een 4 of 5 gangenmenu kon krijgen en waar je de hele avond over deed. Iets dat me best aansprak, ik hou wel van dat soort restaurants.

Die vrijdag was het zover. We spraken af in het restaurant zelf. Toen ik er aankwam zat ze al aan de bar. Ik voelde me een beetje schuldig, en vroeg of ze al lang zat te wachten. "Nee hoor, ik ben er nog maar net". Ze stond op en kuste me op mijn wang. Dat had ik niet verwacht, we zijn tenslotte collega's. Terwijl we wat keuvelde over van alles begon ik me te realiseren dat ze toch wel iets meer in me zag, dit was wel iets meer als alleen een etentje met een collega. Dat was overigens een best fijn gevoel, ik voelde me gewild.

We kozen voor een 4 gangen menu, en namen er een fles wijn en een fles water bij. Ze kletste honderduit, en eerlijk gezegd vond ik dat niet eens erg, het camoufleerde een beetje dat ik zelf niet zo'n prater ben. Ergens voor het hoofdgerecht keek ze me geamuseerd en met twinkelende oogjes aan, en streelde ze met haar vingers de mijne. Zacht en warm. "Hey.... vind je het leuk?" vroeg ze me. "Ja, het is een leuk tentje" zei ik. Natuurlijk het verkeerde antwoord. Ze lachte, "Ik bedoel eigenlijk, vind je het leuk om met mij samen te eten, wij samen, hier? Vind je het gezellig?"

"Dat ook..." zei ik wat verlegen. "Hey..." zei ze weer, "ontspan je maar, hoor. We zijn hier samen en ik geniet echt van je, hier. We maken er samen gewoon een leuke avond van.". Daarbij kon ik het niet laten wat geile gedachtes te hebben, over haar en mij samen. Raar eigenlijk, daarvoor had ik daar helemaal niet aan gedacht, maar iets in haar stem, de toon, of een bepaald gebaar maakte dat mijn gedachten wat geiler werden. Misschien die twinkeling in haar ogen?

Na het dessert namen we nog een koffie, betaalden en wandelden weg. Ik vroeg waar ze woonde, en ze zei "Nou, da's makkelijk. Hier om de hoek." Ze had een appartement. Ze pakte mijn hand vast, en kuste me net iets langer dan normaal op mijn wang. "Lieve Jeroen, ik zou het fijn vinden als je nog even met me meeging..." Ik keek haar aan, en zag dat ze erg ondeugend keek. Ronduit geil eigenlijk. Die blik had ik nog niet eerder gezien, en dat was erg apart. Niet dat ik er niet van genoot, maar ik verwachtte het niet bij haar. Weer die tegenstelling tussen geil en klasse.

Ik antwoordde bij wijze van grap dat ik best nog een kopje koffie lustte, en ze lachte. De lach van een vrouw die geniet van het feit dat ze het naar haar zin heeft. We liepen de trap op, en eenmaal bij haar binnen duwde ze de deur achter zich dicht. Ik draaide me om, en keek haar aan. Ze kwam vlak voor me staan. Doordat ze laarzen met hakken droeg (heerlijk, dat geklikklak op het trottoir) stonden we ongeveer op gelijke voet. Ze glimlachte sereen en keek me diep in de ogen.

"Jeroen, ik zal er geen doekjes om winden. Ik vind je leuk, heel erg leuk. Op een bepaalde manier. Je moet weten dat ik een erg geil meisje kan zijn. Dat had je niet verwacht he? Ik zie er zo 'classy' uit, toch? Nou, ook classy meisjes kunnen geil zijn. En sinds vorige week ben ik geil. Geil van jou, Jeroen." Ze kwam vlak voor me staan en kuste me stevig op mijn mond. Gaandeweg was mijn paal hard geworden. Dat kon ze voelen. "En daarom verlang ik zo naar je. En zo te voelen wil jij ook graag...". Ik was er helemaal stil van. Inderdaad had ik dit niet van haar verwacht, maar nu ik het wist, werd ik er bijzonder geil van. En of ik naar haar verlangde!

Het was alsof alles op zijn plaatsviel. We hoefden elkaar niet meer voorzichtig af te tasten, we hoefden geen spitsroeden meer te lopen, te kijken hoever we konden gaan, zonder de ander te kwetsen. Nee, alles was duidelijk, Githa wilde mij, en ik wilde Githa. We waren in haar apartement en we waren alleen. We kusten opnieuw en gingen naadloos over in tongen. Mmmmm, wat waren haar lippen zacht en warm. En wat was ze tegelijkertijd vol initiatief. We namen de tijd en ik voelde haar handen over mijn lijf glijden.

Ik deed hetzelfde bij haar. Streelde haar rug en haar kontje. En wat voor heerlijk kontje, zachte billen, prachtige vorm. Ik nam de tijd en voelde het ritsje in haar rokje aan de achterkant. Ik ritste het open en liet het zakken. Mijn handen gleden opnieuw over haar kontje, en voelde haar warme billen. Mmmmm, zalig! Van haar kontje naar beneden. Verrast voelde ik stay ups! Mmmmm, een van mijn favorieten wat lingerie betreft, al dan niet met een jarretelgordeltje. Bijzonder opwindend in ieder geval. Heerlijk wellustig keek ze me in mijn ogen, van de ene naar de andere, blij met mijn reactie.

"Mag ik je mee nemen?" vroeg ze me, en met het puntje van haar tong in haar mondhoek pakte ze mijn hand vast en trok me mee naar haar slaapkamer. Een leuk aangeklede kamer met een groot bed, waar de lakens uitnodigend lagen te wachten. Ze sloeg haar armen om me heen en weer tongden we elkaar. "Kom maar" zei ze weer en ze ging zitten en daarna half achterover hangen. Jezus, wat was ze toch een heerlijke mooie vrouw. Ik keek op haar neer en zei dat ik vond dat ze mooie laarzen aan had. Dat ik genoot van hoge hakken.

"Ik ben blij dat ik je daar mee heb kunnen helpen." zei ze, Maar in bed doe ik ze toch wel uit hoor." Ik was een beetje teleurgesteld, want het wond me ontzettend op. Maar ik begreep haar wel, ik zou zelf ook niet met schoenen aan willen vrijen. "Mag ik ze voor je uit doen?" vroeg ik haar. "Ja hoor, graag" zei ze, waarna ik voor het bed knielde. Ik deed de rits omlaag en trok de laars uit, en daarna de ander. Ik was vlak bij haar benen, in die mooie stay ups. Ze glommen wat, erg opwindend. Ik streelde ze en voelde hoe glad ze waren.

Mijn pik steigerde, dit was heerlijk. Ik zag hoe Githa genoot van mijn geile blik. Ik keek haar wellustig aan, en mijn handen gleden naar boven. Langs haar knie, naar haar bovenbenen. Naar de binnenkant en ik merkte hoe Githa haar benen helemaal spreidde. De stof van haar slipje stond strak over haar lipjes en venusheuvel. Ik keek of er ik iets onder kon ontdekken, maar daarvoor was het net niet transparant genoeg.

Met mijn wijsvinger streek ik licht over het stukje stof dat haar schaamlipjes bedekte en ik hoorde hoe Githa haar adem inhield. Eigenlijk wilde ik haar slipje uithebben, ik wilde haar kutje zien, ik wilde het opensplijten, ik wilde zien of haar kutje al nat was. Githa was me voor, "Ohhhhh Jeroen, doe mijn slipje uit! Pest me niet zo!" Ik kroop even tussen haar benen uit, zodat ze ze bij elkaar kon houden. Ik schoof haar slipje naar beneden en zag al dat ze een klein toefje schaamhaar had op haar venusheuveltje. Nu het slipje uit was spreidde ze haar benen weer en ging weer achterover hangen.

Ik had nu vol uitzicht op een zalig kutje. Gezwollen schaamlipjes, heerlijk dijbenen, mooi stay ups. Een licht behaarde venusheuvel. Kortom, ik werd gek gemaakt door Githa. Ze lag met gesloten ogen te wachten op mijn vingers. Weer streek ik over haar lipjes, maar nu zonder stof. Ze kreunde zachtjes. Ik liet mijn vingertoppen rondjes draaien op het plekje waar haar clitje verborgen was. "Ohhhhhhh Jeroen" kermde ze, met haar onderlip tussen haar tanden. Ik besloot er vol voor te gaan.

"Lieve Githa, wil je eens op je rug gaan liggen?" Dat deed ze, en ik begroef mijn gezicht tussen haar benen. Ik likte haar lipjes en voelde haar sidderen. Met mijn tong duwde ik de lipjes uit elkaar, en een heerlijke geur kwam uit haar vochtige grotje. Ik wachtte nog even met ertussen te likken. Mijn vingertoppen raakten haar schaamstreek nauwelijks en ik merkte hoe ze telkens reageerde op aanrakingen. Ze had haar eigen handen nu op haar buik en ze streelde zichzelf daar. Haar kutje was nu echt gezwollen en ik merkte hoe geil ze was.

Ik kwam even overeind en ik merkte dat ze verwachte dat ik haar zou gaan neuken. Nee meisje, nog even geduld. Weer begroef ik mijn gezicht, maar nu zoog ik mijn mond vast aan haar kutje. Mijn tong kon nu overal bij: haar clitje, haar lipjes, maar belangrijker, in haar kutje. Ik liet mijn tong in haar glijden en en proefde haar kutsapjes. Heerlijk! mijn tong duwde en masseerde, ik voelde haar g-spot. Door mijn tong, maar ook door de reactie. Ze schokte telkens. Ik draaide rondjes in haar kutje en duwde hem zo ver als ik kon. Ze duwde haar handen hard op haar vlakke buik.

Ik bracht mijn vingers er nu bij en streek eerst alleen met mijn duim over haar venusheuvel. Maar al gauw gingen mijn vingers ook in haar kutje. Mijn mond kon zich even wat ontspannen, en mijn vingers namen het over. In haar sappige grotje, wreef ik ze krachtig langs haar g-spot. Tegelijkertijd liet ik mijn tong haar clitje bewerken. Stevig ertegen aanduwend, merkte ik hoe geil ze werd. Volgens mij was ze hard op weg om klaar te komen. Ze gaf met elke stoot in haar kutje mee, en gaf ook tegengas. Ze draaide, wiebelde, kreunde en kermde, en begon tenslotte te gillen "Ja ja ja oh ja, oh ja, oh ik kommmmmmmmmmmmmmm". En ze kramte haar kutje in haar orgasme, ze verstrakte

Tegelijketijd voelde ik een golf glibberig sap op mijn hand lopen. Warm en nat. Ik likte het af, en vond haar heerlijk smaken. Zelf ook genietend van haar aanblik, een vrouw met haar benen wijd die zojuist een heftig orgasme beleefd is zooooo mooi om te zien. Ze was flink van de kaart en ik liet haar op haar gemak geneiten van dit moment.

Pas na een minuut vroeg ik haar, of ze genoten had. Een overbodige vraag, maar ik wilde graag die bevestiging. "Oh man, schatje, wat is dat lekker! Waarom wist ik niet dat jij dit zo zalig kunt?". Ik lachte en streelde haar teder over haar buik. Waar ze nog steeds een truitje droeg, we waren nog niet eens aanbeland bij elkaar helemaal uitkleden. Iets dat ik overigens heel graag wilde, ik wilde haar naakt zien, ik wilde haar overal voelen en strelen. Ik wilde mijn handen overal op haar lijf. Ik wilde haar overal kussen. Maar ik wilde ook naar haar kijken. Zien hoe fijn ze het had, wat voor uitdrukking ze op haar gezicht had, als ze in extase was.

Ze keek me aan en zei dat ze me graag in haar wilde. Mmmmm, wat geil! Een vrouw die je in je ogen kijkt en je vertelt dat ze je graag in je wil hebben. Ze bleef zelf op haar rug liggen, en ik stond op. Ik kleedde mezelf voor haar uit en liet haar me bekijken. Mijn paal was hard en plakte door het voorvocht in mijn boxer. Ik trok alles snel uit en kwam op mijn knieen tussen haar benen zitten. "Oh, jongen, mijn kutje tintelt nog zo van net, kom gauw in me, dan kun je met me doen wat je wilt...."

Mijn natte eikel hing vlak boven haar glibberige en gezwollen lipjes. Terwijl ik over haar heen hing en ze mijn armen streelde, keek ik hoe mijn eikel richting haar kutje ging. Toen ik haar lipjes raakte, glimlachte ze murmelend "Mmmmmmmmmm, lekker, kom gauw!". Ze draaide met haa heupen en ik drukte mijn eikel in het natte vocht. Haar heerlijke lipjes weken uiteen en ik voelde de warmte en het gemak waarmee ik binnendrong. Ze trok haar benen op en stak ze hoog de lucht in. Haar glanzende stay ups wonden me op, evenals de houding waarin ze lag. Soepel drong mijn paal helemaal in haar en ging op op haar liggen.

Ze sloeg haar armen om me heen en we kusten. Haar heupen draaiden, en daardoor gleed mijn paal niet in en uit haar, maar werd min of meer gedraaid in haar spappige kutje. Het voelde heerlijk. Maar vooral het idee dat ze met haar benen hoog de lucht in lag, gaf me een ongekend gevoel. Het gaf me het idee dat ze zich helemaal aan me gaf, en dat was ontzettend opwindend. Ik bego te stoten en voelde de kutsapjes heerlijk langs mijn pik glijden. Githa kreunde van elke beweging en dat maakte me ook zo lekker gek.

Al gauw hadden we een heerlijk ritme te pakken en neukte ik haar diep. Ze had haar armen om me heen en af en toe trok ze me aan mijn billen dieper in haar. Samen genietend lieten we ons gaan. Ik merkte hoe fijn Githa het onder me had, en ikzelf genoot ook intens van haar diepe kutje. Toch ontstond er een bepaalde moeheid, het was niet eceht lang vol te houden, voor allebei niet. Daarom rolde ik op een gegeven moment van haar af, een kletsnat glimmende pik, met de eikel rijkelijk onder het kutsap trok ik uit haar grotje.

Ik lag op mijn rug en Githa kwam overeind. We kusten elkaar en ze vroeg "Zal ik lekker op je komen zitten?" Dat leek me zalig, en Githa zette zich over me heen. Haar glanzende benen aan weerskanten van me, en haar kutje boven mijn paal. Ze pakte hem vast, en richtte de eikel op haar lipjes. Ze liet ze snel over me heen zakken en mijn lul gleed weer in haar, tot aan de wortel. Ze sloot haar ogen, en ik zag hoe ze met haar buik allerlei bewegingen maakte om mijn paal te laten bewegen in haar kutje. Daarbij bewogen haar borsten heerlijk. Ik streelde ze, en masseerde de tepels. Ze torenden hoog boven me uit, en het was opwindend ze vanuit deze houding te mogen bekijken.

Githa neukte me nu, en ik merkte dat ze dit heel opwindend vond. Ze bereed me stevig en kreunde luid. Ik pakte haar bij haar kontje en kneep in haar billen. Ze bewoog van voren naar achter en terug, mijn paal werd daarbij stevig in haar kutje afgetrokken, een ontzettende lekker gevoel. Af en toe liet ze mijn paal uit haar kutje komen, liet haar schaamlippen dat even eroverheen glijden, om hem vervolgens weer in haar te laten soppen. God, wat was dit zalig! Ik voelde mijn orgasme dan ook aankomen. Githa zag het ook, en vroeg me of ik ging komen. "Jaaaaahh" antwoordde ik kreunend. Ze keek me strak in de ogen, zelf uitermate geil kijkend.

Ze paste haar bewegingen aan op mijn kreunen en genot. Ik wist wat ze ging doen, ze ging proberen samen met mij klaar te komen. Ohhhh, wat zalig.... het wond me alleen maar meer op, en mijn orgasme kwam er snel aan. Ik merkte nog hoe ze het tempo opschroefde en extreme bewegingen begon te maken en toen spetterde het zaad uit mijn paal, diep haar kutje in. Zuchtend en kreunend merkte ik in de verte dat zij ook kwam en haar kutje stevig op mijn pik drukte, ik was heel diep in haar. Ze sidderde van haar genot en liet zich toen op me vallen.

Zo lagen we een paar minuten en lieten we de golven van genot uitrazen.


Ik besloot deze fantasie met een bedankje voor het onthullen van haar naam en haar gezicht, vooral het laatste zorgde voor een completer beeld van haar, en het wond me op. Daar konden mijn gedachten en fantasie mee aan de gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten