zondag 13 november 2011

Marlies II

Op verzoek, het vervolg van Marlies I:

Mijn buurvrouw Marlies hield mijn gemoed flink bezig. Omdat we hier nog maar net woonden zijn we vorige maand kennis gaan maken, en daarbij wist ze me al behoorlijk van de kook te maken. Aan het eind van die middag had ze zichzelf uitgebreid verwend op haar bed, terwijl ik had haar staan begluren. Later die avond maakte ze me nog eens heerlijk geil door me te laten weten dat ze me had zien gluren. Ze wist er van! En toen we 's avomds laat naar huis gingen, legde ze bij wijze van afscheid evn haar hand op de bult in mijn broek.

Sindsdien laat ze me niet meer los. Lafaard als ik ben, durf ik niet verder te gaan. Zou ze alleen met me spelen, of zou ze wel degelijk een stapje verder willen gaan? In mijn fantasie ging ik all-the-way. Natuurlijk zou ik bijna willen zeggen. In mijn fantasie beleven we de heerlijkste momenten in allerlei situaties. Maar in werkelijkheid? Zoals gewoonlijk weet ik het niet. Ik kan niet inschatten wat ze echt wil.

Gisterenavond hadden we een wijnproefavond in de buurt. Ik keek er best naar uit, het leek me leuk kennis te maken met meer mensen uit onze nieuwe buurt. Het was georganiseerd in een schoolgebouw dat ze konden huren. Ik had al snel gezien dat mensen dit zagen als een gezellig avondje uit. Hun werkkloffie was thuisgelaten, en men zag er toch wat opgedoft maar leuk uit.
Nadat de meesten waren gearriveerd, werd er uitgelegd hoe het verloop van de avond zou zijn. Er werd een bodem wijn geschonken, en na het proeven kon men de wijn uitspugen in speciale kommen. 'Kon' werd er nadrukkelijk en vrolijk bij gezegd, want men mocht de wijn ook gewoon opdrinken.

Ik zag dat Marlies en Ruud er ook waren. Marlies zag er mooi uit. Of laat ik het maar toegeven, ik vond haar gewoon 'lekker' Een leuk rokje met daaroverheen een strak hemdje en een vestje. Haar vormen waren goed te zien, en het was duidelijk dat ze het fijn vond om aandacht te krijgen. Haar benen waren in zwart glanzend nylon gestoken. Zwarte pumps met een klein hakje maakte het af. Het stond haar heel mooi, en ik kon mijn ogen niet van haar benen afhouden.

De reden daarvoor: ik kon niet besluiten of ze nu panties of stay-ups droeg. Het intrigeerde me heel erg. In gedachte keek ik vanaf een laag gezichtspunt omhoog onder haar rokje, zag ik stay-ups. Natuurlijk, want dat is opwindend om te zien. Maar ja, ik wist het niet zeker, he? Gebiologeerd bestudeerde ik haar rokje, en dwong mijn ogen door het rokje heen te kijken. Of probeerde te besluiten of ik ergens de brede band van haar stay-ups zag. Als ze die al aan had. Natuurlijk was er niets te zien, en kon ik niets met zekerheid weten. Juist daardoor bleef mijn blik maar weer terugkeren naar haar rokje.

Iets anders dat mijn blik maar bleef trekken: haar borsten. Marlies had een paar volle borsten, en zo te zien vond ze het leuk die mooi te presenteren. Het hemdje zat er strak gespannen om heen, en het vestje was toch wel wat laag uitgesneden. Het diepe decollete was mooi om te zien. Ik bekeek het graag en fantaseerde ook hier graag even mee verder. Alhoewel hier weinig fantasie bij nodig was. Ik wist tenslotte al hoe ze eruit zagen en hoe ze bewogen. Ik dacht even terug aan het showtje van vorige maand. Alhoewel ik er behoorlijk zeker van was dat ze dat toen speciaal voor mijn had gedaan, en er zelfs een toespeling op had gemaakt, wist ik het niet zeker. Er was verder niet over gesproken.

Marlies had ons in het begin van de avond wel begroet, maar stond voorlopig nog met andere buren te praten. Ik zocht een manier om in haar buurt te komen, met haar een gesprekje aan te gaan. De hand op mijn broek, vorige maand, maakte dat ik bij haar in de buurt wilde zijn. Ik wilde met haar praten en op de een of andere manier zien op te maken of ze 'geinteresserd' was. Overigens had ik geen idee hoe ik zo'n gesprek zou moeten voeren. Voorlopig was het nog niet zover, ik was nog niet in haar buurt.

Wel kon ik haar op mijn gemak bekijken. Ze bewoog veel, ze was een druk persoontje dat met veel gebaren praatte. Prima, dacht ik, beweeg maar... Ik bezag haar nu op haar rug. Ik genoot van het deinen van haar rokje, en ook haar kont. Haar benen als ze van het ene been op het andere stapte. (Inderdaad weer die kwestie: panty of stay-ups?). Mijn gedachten dwaalden weg van deze ruimte. Het geluid van het geklets nam af, de omgeving vervaagde. Ik ging achter haar staan, en liet mijn handen over haar rokje glijden, ter hoogte van kont. Ze draaide haar hoofd naar me toe en keek me lachend aan. "Mmmmmm, lekker Jeroen! Ja, doe maar, hier geniet ik van..." zei ze lachend.

Ik voelde hoe zacht ze was. Marlies was een volle vrouw en het was genieten om haar zo te strelen. Ze wiegde met haar kont, en maakte me zo duidelijk dat ik door kon gaan. Ik liet mijn hand naar haar buik glijden. Ze kwam iets naar achteren gestapt en drukte zich tegen me aan. Vooral haar kont drukte ze tegen mijn lendenen. Mijn paal begon te bewegen, en manifesteerde zich wat duidelijker. Nog steeds in gedachten gleden mijn beide handen omhoog, naar haar borsten toe. Mijn vingers gleden over haar borsten en omsloten ze zoveel als maar kon. Niet dat dat mogelijk was, het was meer dan een hand vol. Maar wat heerlijk zacht! Ik genoot van de zachtheid, terwijl ik meende te voelen dat haar tepels hard waren.

Ik drukte me tegen haar aan, en genoot van haar blonde haren in mijn gezicht. Marlies genoot ook en drukte haar eigen handen in haar kruis. "Mmmmmmmmm....", ze zuchtte en fluisterde iets geils...

Met tegenzin kwam de omgeving weer terug. De intieme stilte tussen Marlies en mij werd verdrongen door het geroezemoes om me heen. Marlies stond nog altijd geanimeerd te kletsen. Ze stond nu met haar gezicht naar me toe. Ik had vol uitzicht op haar prachtige vormen. Ik stond half mee te luisteren naar een gesprek bij mij in de buurt, maar de aandacht ging naar Marlies. Af en toe keek ze mijn kant uit. Haar gezichtsuitdrukking veranderde. Ze stond nu te luisteren maar ze zag me kijken. Een paar keer keek ze terug. Ik kreeg het warm. Werd rood, denk ik. Ik voelde haar blik, betrapt. Tegelijkertijd was het niet onaardig, het gevoel door haar bekeken te worden.

Al wist ik niet wat ik er van moest denken. Was het interesse, of keek ze vooral om te kijken of ik haar nog steeds stond aan te staren. Ik besloot te blijven kijken, misschien kon ik zo duidelijk maken dat ik meer dan alleen haar kant op keek. Ze luisterde nog steeds maar ik zag een glimlachje over haar gezicht heen trekken. Ze bleef serieus luisteren naar twee andere vrouwen.
Ineens keek ze me langer aan. Ze trok haar wenkbrauw even op, en beet op haar lip, waarna ze weer heimelijk lachte. Als dat niet duidelijk was...

Ik kreeg het warmer, en mijn pik bewoog. Ik voelde me heerlijk, genoot van deze aandacht. Doelbewuste aandacht, volgens mij. Al was er niets uitgesproken, ik voelde dit als interesse. Ze keek me nu bewust niet aan, maar hield haar mond een beetje open, met het puntje van haar tong in een mondhoek. Haar witte tanden stonden mooi op rij, en haar lippen.... haar lippen waren zo mooi... Fel rood, het stond geweldig bij haar blanke huid. Ik staarde naar haar lippen... wat zou het waanzinnig lekker zijn om daar door gekust te worden... en daarna... gepijpt.... Mmmmmm, zalig om die rode lippen om mijn eikel te zien glijden, het nat van mijn eikel onder haar rode lippen te zien glijden. Haar tong die zich over het puntje van mijn eikel kronkelt. Alles heerlijk nat en warm.

Haar hand die me ritmisch aftrekt. Telkens laat ze mijn pik uit haar mond glijden, om hem dan weer opnieuw tussen haar rode lippen te nemen en er zacht aan te zuigen. God, wat is dit heerlijk! Marlies weet als geen ander hoe ze lekker moet pijpen. Vol gevoel en verlangen voel ik hoe ze me langzaam naar een hoger plan brengt, hoe ze mijn opwinding vergroot. Alles is heerlijk, maar het uitzicht op haar rode lippen maakt me knettergek.

Telkens weer iets feller, de vaardige handen van Marlies veroorzaken groot genot. Met twee handen masserend, trekkend, wrijvend zorgt ze voor continu genot. Daarbij duwt ze mijn eikel met de voorhuid tussen haar rode lippen naar binnen. Vervolgens trekt ze de voorhuid weer naar buiten en laat ze haar rode lippen het randje van mijn eikel glijden. Het voorvocht vloeit rijkelijk en het glijdt waanzinnig zalig. En om me helemaal tot aan het randje te brengen, kijken haar grote bruine ogen me strak en geil aan. Ik heb het niet meer en voel hoe ik ga komen. Ze moet het gevoeld hebben, haar hand kneedt mijn ballen regelmatig. Ze weet dat mijn ballen krampen en een heerlijk hoeveelheid warm zaad produceren. Met schokken wordt het naar buiten gewerkt, zodat er een hete straal zaad in haar zuigend mond spuit.

Met tegenzin hoorde ik het geroezemoes weer terugkeren. Ik voel een behoorlijke spanning in mijn broek en weet dat ik een flinke paal heb. En niet alleen dat, ik voel dat ik genoeg vocht heb geproduceerd voor een plakkerig boeltje. Hopelijk is er geen natte plek te zien. Ik kijk even snel en zie dat er niets te zien is. Toch voel ik me er niet prettig bij, het voelt toch alsof ik nu al een donkere plek in mijn broek heb zitten. Ik loop naar een rustig plekje aan de bar, daar ben ik in ieder geval wat afgeschermd van kijkers.

Ik drink nog een slokje van de laatste Argentijnse wijn en luister naar de uitleg die erbij hoort. Ik realiseer me dat ik dadelijk naar het toilet moet, anders krijg ik alsnog die donkere plek in mijn broek. Op het moment dat ik om wil draaien staat Marlies ineens voor me. "Hai Jeroen!" zegt ze met een stralende glimlach. Wauw! Die lippen.... "Hoe gaat het?" vraagt ze me vrolijk. De wijn mist zijn uitwerking niet bij Marlies. "He Marlies" zeg ik, "ja, goed hoor. Gezellig hier!"

"Ja, ik had al gezien dat je het hier leuk vond..." zegt Marlies met een veelbetekend lachje en ze kijkt nadrukkelijk even naar beneden, ter hoogte van mijn broek en dan weer naar mij. Ik krijg ogenblikkelijk een rooie kop, en weet even niet wat ik moet zeggen en waar ik moet kijken. In ieder geval niet naar Marlies. Ze schiet in de lach als ze me zo ziet en legt haar hand om mijn arm. "Heey, maak je niet druk. Volgens mij heb alleen ik het gezien en ik vind het niet erg...." zegt ze. En na een korte pauze "... en eigenlijk geniet ik daar wel van ... van uh... je belangstelling". Nog steeds uit het veld geslagen kijk ik haar even heel kort aan. Ze gaat verder: "Misschien is het niet zo hoor, maar je stond me nogal aan te staren, en ik zag de bult in je broek dikker en dikker worden... Ik kan één en één optellen, dus volgens mij .... volgens mij ben ik de oorzaak van dat daar beneden..."

Ik kon het wel ontkennen, maar ik besefte dat ik beter kon zeggen wat ik dacht. Ik kon zo snel geen ander verhaal bedenken, en wie weet wat er verder nog gebeurde... "Uh ja... ik stond je aan te staren, ja... en... je hebt heel verleidelijke lippen" stotterde ik. "Ja?" vroeg ze me, "Ja, ik ben er zelf ook wel blij mee, zo rood vallen ze wel op he?". Ik knikte. "Ik krijg in ieder geval genoeg aandacht van jullie mannen!" Het was even stil, waarbij ze me onderzoekend aankeek. Ik keek maar af en toe terug. "Maar ... uh... je moet het me maar niet kalijk nemen dat ik het je vraag.... volgens mij vind je nog wel meer mooi als alleen mijn mond, toch?" ging ze verder.

Ik voelde haar hand op mijn arm, haar vingers die langzaam over mijn arm wreven. "Vorige maand? Vrijdagmiddag? Je was naar me aan het gluren, toen, he?" zei ze op zachte toon. Niets intimiderend, juist níet intimiderend. Heel vriendelijk, heel open. Ik knikte, ik kon gewoon niets zeggen. "Weet je? Ik had je al snel gezien, achter jullie vitrage. En het maakte me ontzettend geil, mijn leuke nieuwe buurman die me stond te bekijken. Ik besloot het spelletje mee te spelen en heb mezelf heerlijk verwend. Het was heerlijk mezelf te geven voor een vreemde. Ik kwam ontzettend heftig klaar..." Dat herinnerde ik me nog heel goed, ze lag flink te schokken en te kronkelen op haar bed. Ik stond er wel een beetje van te kijken dat ze zo op deze manier sprak, ik bedoel, we hadden elkaar nog maar een paar keer gezien en gesproken. We waren buren...

Ik keek haar aan, en zag hoe ze vriendelijk naar me lachte "Heeej, ik ga je niets doen hoor... ik vond het toen heerlijk en ook nu geniet ik van je aandacht." Ze keek even om zich heen en keek me toen weer aan. "Weet je?" zei ze, "jij vind het leuk om naar mij te kijken en ik vind jou leuk... Ik maak jou opgewonden, maar jij... jongen, weet jij wat je met me doet? Weet jij wat er zojuist gebeurd is?"
Ik wist helemaal niet wat er gebeurd is, en dat zei ik dan ook "Uhhhh nee....". Ze ging verder: "Toen ik die bult in je broek zag verschijnen, toen werd ik weer zo heerlijk geil. Ik wil je iets laten voelen, geef me je hand eens."

Ik stak mijn hand uit, en ze pakte de palm van mijn hand vast. Met haar andere hand trok ze haar rokje wat omhoog. Daarna bracht ze mijn hand omhoog, tussen haar bovenbenen. Ze bewoog haar hand zo, dat mijn vingers haar dijbenen raakte. Ik voelde de gladde stof van haar panty. Maar ook vocht, glibberig vocht. Toen ze zeker wist dat mijn vingers haar benen raakte bewoog ze mijn hand omhoog. Ik slikte met een flinke brok in mijn keel. Jezus! Eerst voelde ik glibberige huid - ergens ver weg registreerde ik dat ze stay-ups droeg. Ik verwachtte natte stof van een broekje te voelen, maar mijn vingertoppen gleden zo haar warme lipjes binnen. Shit, Marlies droeg geen slipje! My god, mijn vingers werd zonder pardon haar kutje binnen geschoven. Omdat ze zo heerlijk nat was, was dat geen enkel probleem. Ze keek me geil aan, en liet mijn hand en haar rokje los. "Mmmmmmm, lieve Jeroen, je wilt niet weten hoe heerlijk dit voelt! Hoe zalig het is om jou vingers op mijn lipjes te voelen."

Ineens realiseerde ik me dat Marlies, in het gezelschap van al deze mensen, mijn vingers in haar kutje had geduwd. Dat was een intens geile ervaring! Mijn hart klopte in mijn keel! De spanning om ontdekt te worden, samen het het geile. Jezus!
Ik haalde mijn vingers onder haar rokje vandaan en keek naar het vocht aan mijn vingers. Voordat ik het in de gaten had stak ik ze in mijn mond en zoog haar kutsap van mijn vingers. "Oh god, wat is dat geil!" fluisterde ze, "mijn vocht in jouw mond.... Lik ze maar lekker af, jongen..." Het smaakte me nog ook, en de muskus geur die aan mijn vingers hing maakte ook mij heel erg geil. Ik voelde een druk in mijn onderlijf, en wist dat mijn pik weer hard was. Zonder dat iemand het zag, legde Marlies haar hand op mijn pik, en streelde me daar met haar vingers. Ik genoot, en kreunde zacht. Ze keek me strak aan en zei "Ik zou de rest ook best wel eens willen uitproberen... je vingers, je lippen, je tong... en deze..." Bij dat laatste woord drukte ze even op mijn kloppende pik.

"Ja, lijkt me ook ... wel lekker" wist ik uit te brengen. Ik voelde me net een puber; dit ging zo snel dat ik geen kans zag om de juiste woorden te vinden. Wat dat betreft liep ik achter Marlies aan. "Zullen we eens iets afspreken?" vraagt ze kordaat en weer een stapje verder. "Het idee sprak me wel aan" zou een understatement zijn. Ik wilde echt graag en zag mezelf al met Marlies, heerlijk naakt genietend in een bed. Dat beeld had ik helder op mijn netvlies staan. Ik lachte even, en zei simpelweg "Ok...". Ook Marlies lachte, maar werd daarna stil.

Nu we dit punt bereikt hadden was het toch even ongemakkelijk. We keken allebei naar de grond en om ons heen. Raar, nu we openlijk besloten hadden om verder te gaan, we ons toch even verlegen te voelen. Marlies was daar, natuurlijk, het eerste overheen. "Hoe gaan we dat doen?" vroeg ze, "Wat zou je willen en kunnen?" Het gemak waarmee Marlies dit soort dingen met me besprak viel me op. Ik wilde dat ik dat kon. Mijn antwoord kwam stamelend: "Nou uhhh... wat wil jij? Thuis een keer? Of uhhh.... misschien is dat een beetje te gevaarlijk?" Ze antwoordde "Och, we komen toch niet dagelijks bij elkaar over de vloer? Wat mij betreft kan dat hoor... Maandagmorgen hoef ik nooit te te werken..."

Mmmmmm, nu het zo concreet werd, begon mijn pik weer te groeien. Jezus, Marlies wilde echt! "Uhhh, ja maandag kan ik." zei ik, waarna ze vroeg "Kom jij bij mij?". Ik antwoordde bevestigend. Ze glimlachte en onze afspraak was een feit. Ik wist werkelijk niet wat ik moest verwachten, maar ik voelde me ontzettend geil. We merkten dat de avond op een eind liep, de mensen achter Marlies begonnen spullen op te ruimen. Marlies keek me nog eens ondeugend aan en zei zacht "Geef je hand nog eens.." Weer stak ik mijn hand uit, en leidde ze die naar beneden. Weer duwde ze mijn vingers tegen haar warme maar oh zo natte kutje aan. Jezus, wat heerlijk... Ze pakte mijn vingers beet, en schoof mijn vingers diep naar binnen. Wauw, wat lekker warm, wat sappig! Mijn pik maakte overuren.

Ze lachte geil en wellustig en duwde tegen de bult aan, "Die vind het ook lekker, he?" Ik was over de ergste verlegenheid heen, ik lachte mee, "Ja zeker, die kan niet wachten. Ik trouwens ook niet..." Marlies duwde en draaide mijn vingers in haar kutje rond. Ik gromde, dit was zoooo opwindend. Ook in haar ogen zag ik opwinding, en ik hoorde haar zacht kreunen, "Oooooh, wat wil ik dit graag! Wat wil ik die vingers lekker diep in me!" Marlies draaide mijn vingers in haar kutje rond en ik voelde letterlijk de druppels op de palm van mijn hand lopen. Toen trok ze mijn hand eruit, en hield hem voor me. "Kijk eens!" zei ze triomfantelijk, "Voor jou, als lekkermakertje voor maandag... Lik maar lekker af! En beloof me dat je me maandag heerlijk diep vingert..."

En met die woorden draaide ze zich om en liep naar haar man toe, om samen met hem naar huis te gaan. Ik bleef met een dikke en druppelende paal in mijn broek staan. Ik likte inderdaad mijn vingers af, mmmmm, dat smaakte heerlijk geil! Ik voelde me geweldig!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Jeroen,

    Leuk dat vervolg, maar ik wil ook graag weten wat er die maandag gebeurd...... Dus aan het werk, Jeroen!!!!!! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anoniem,
    Jaja, je hebt wel haast, zeg! Natuurrrrrlijk wil je dat weten, maar toch even geduld, hoor...
    XXXX terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen