vrijdag 13 april 2012

Laura III

Mijn werkzaamheden brengen me regelmatig door het hele land. Zo ook gisteren en vandaag. Ik moest gisteren in het noorden van het land zijn, en was vanmorgen pas klaar. Vannacht had ik overnacht in één van de hotel waar ik vaker kom. Mijn werk zat er nu op, en ik was op weg naar huis gegaan. Een buitenkansje om eens zonder files thuis te komen. 

Al rijdend realiseer ik me dat ik vlak langs Laura zou komen. We zagen haar niet zo heel vaak, maar elke ontmoeting was er die erotische spanning tussen ons. Laura is vrijgezel en woont in een kleine pandje aan de rand van het centrum in Zwolle. Elke keer als we elkaar zagen voelde ik me prettig geil. Ik zal het niet ontkennen, ik voelde me aangetrokken tot haar. Een leuke vrouw, lang blond haar, mooi figuurtje. 

In het verleden had ik wel eens een 'move' gemaakt, en geprobeerd wat te beginnen. Dat was eerlijk gezegd geen succes geworden. Ze had me er netjes op gewezen dat ze mijn vrouw, haar beste vriendin, niet ging bedriegen door met wat met haar man te beginnen. Zonder me meteen af te zeiken, ze had me bijna professioneel duidelijk gemaakt dat dat er niet in ging zitten. Alhoewel ze wel eens had laten merken dat ze me wel 'interessant' vond.

Maar de laatste keer dat we elkaar zagen... het was een mystieke avond. Op een verjaardagsfeestje zaten we aan het einde van de avond naast elkaar. De meeste gasten waren al naar huis, maar Laura bleef slapen, vanwege de afstand. Nu is Laura's persoonlijke ruimte niet zo groot, en ze is lichamelijk ingesteld. Veel aanraken en knuffelen. De hele avond hadden we al naar elkaar gekeken, met zo'n typische blik. Interesse? Belangstelling? Of misschien zelfs een soort verlangen?

Hoe dan ook, tegen het einde van de avond zaten we naast elkaar en al snel kroelde ik in haar lange blonde haar en streelde ik haar rug. Laura legde subtiel haar hand op mijn been terwijl ze met haar vingers net aan de binnenkant van mij streelde. Net over het randje, maar wat een prettige gevoel! Toen ik de volgende ochtend bezig was de rommel op te ruimen kwam ze naar beneden in een nachthemd dat het grootste deel van haar benen bloot liet. Het gaf me heel wat stof om over te denken.

Tegen de avond vertrok ze naar huis, maar niet voordat we elkaar een paar keer lekker geknuffeld hadden en ik bij wijze van afscheid een kus op mijn mond vroeg én kreeg. Ik zag haar met een grote grijns op haar mond wegrijden.
Wat moest ik er van denken? Laura weet ongeveer wel welke kwestie er speelt in ons huwelijk. Ze weet dat ik graag meer erotiek zou zien, en ze weet dat mijn vrouw die niet kan geven. Maar of ze dan ook bereid is dat gemis in te vullen? 

Zal ik eens gek doen en er gewoon langs rijden? Ach, bedenk ik me, misschien is we niet eens thuis, is ze aan het werk. Maar... misschien is ze wél thuis. Maar dan nog, dan is ze missschien wel thuis, en wat dan? Wat denk je dan te doen? Ik denk aan het verjaardagsfeest en die heerlijke erotische spanning die ik voelde. Mijn gebruikelijke besluiteloosheid in dit soort momenten steekt de kop weer op. Toch neem ik resoluut een besluit. Ik pak mijn mobiel en zoek in mijn contacten. Eerst haar thuis nummer maar.

"Met Laura" zegt haar stem. "Hey, met Jeroen..." antwoord ik. "Hai!" zegt ze verbaasd. Ik leg uit dat ik in het noorden was en dat ik langs Zwolle kom. Ik worstel met een goeie uitleg, waarom ik langs zou willen komen. Gelukkig maakt ze het me makkelijk, ze zegt kordaat "En nou wil je even langs komen?" Typisch Laura, dan begin je omzichtig met een verhaal, en dan is ze al verder als je denkt, en maakt nergens een probleem van... "Ja, als het uitkomt..." zeg ik. "Ja hoor, kom maar langs, ik was wel toe aan koffie, ik was net aan het wassen" antwoordt ze nuchter. "Ik ben er over een half uur" zeg ik, en we verbreken de verbinding.

Ik parkeer de auto. In mijn hoofd een onrust, een spanning. Geen besluiteloosheid meer, op slag verdreven door haar nuchterheid. Wel een beetje opgewonden dat ik nu alleen bij Laura ben. Wellicht krijg ik te horen dat ik niet meer moet proberen, ik ben tenslotte getrouwd. Iets of wat zenuwachtig bel ik aan. Laura doet de deur open. Zacht zegt ze "Hal-loooh... kom binnen". Nog tijdens mijn begroeting zie ik dat Laura er anders uitziet dan dat ik gewend ben. Als Laura bij ons op bezoek is, dan is ze altijd 'gewoontjes' gekleed. Nooit een jurkje of een rok, nooit eens hakjes, of laarsjes, geen make-up. Eigenlijk zoals mijn vrouw, en ik vroeg me eerlijk gezegd laatst af of ze dat expres deed. 

Nu draagt ze een rokje, blote benen, en pumps eronder. Een topje met haar forse borsten, heel subtiel is het zwarte kant van haar BH net te zien. Haar lippen zijn met een mooie kleur rood gestift en haar ogen zijn donkerder. "Jaja, net aan het wassen", bedenk ik me, volgens mij heb je net nog uitgebreid voor de spiegel gestaan, meisje! We begroeten elkaar met een paar kussen op de wang, en dan kijkt ze me aan. Ze glimlacht en kust me zacht op mijn lippen. "Dat kunnen we nu wel doen, he?" zegt ze meer dan dat ze het vraagt. Gretig antwoord ik "Gelukkig wel..." en geef haar een kus terug. We kijken elkaar in de ogen en zien een soort van bevestiging.

Zonder dat ik het zelf in de gaten had, had ik mijn arm om haar heen gelegd. Laura is niet de vrouw die daar moeilijk over doet, ze is en blijft een grote knuffel. "Wat ben je... uhh... sexy!" zeg ik, terwijl ik haar lichaamswarmte voel. Ze kijkt me glimlachend aan "Vind je het leuk?" vraagt ze. "Natuurlijk!" zeg ik vol overtuiging, "hier mee heb je me, hoor!". Ze zegt "Toen je belde moest ik denken aan het weekend bij jullie, toen je niet zo goed van me af kon blijven. Wat ik overigens helemaal niet erg vond..." Gelukkig dat ze daar geen probleem van maakte. Het maakte een einde aan een deel van de onzekerheid.
We kusten opnieuw, en ik genoot ervan zo dicht tegen haar te staan, nog altijd in de hal. "Mmmm, dit is lekker..." murmelt ze en ze trekt me mee de woonkamer in "Kom..." zegt ze.

Laura gaat op de bank zitten, ik ga naast haar zitten. We kijken elkaar aan, weer kussen we elkaar. In stilte. Ze neigt haar gezicht naar me toe, het lijkt alsof ze zich zo voor me open stelt. Vreemd genoeg kussen we nog steeds normaal, geen tongzoen of zo. Ik kijk haar aan, en hou vol. Ik blijf haar strak aan kijken. Ik zie hoe ze haar hand op die van mij legt, op mijn been. Ze glimlacht. Weten we allebei wat we willen? Wil Laura? Ik weet in ieder geval wel dat ik wil.

Onervaren probeer ik heel voorzichtig wat verder te gaan, en bij de volgende zoen beweeg ik mijn lippen over die van haar. Laura reageert met een zelfde gedachte en even later kussen we elkaar ontspannen en zelfs uitgebreid. Het wordt langzaam tongen.... Ik leg mijn hand op haar wang, met mijn vingers verstrengelt in haar lange blonde haar. Ik merk hoe ze dichterbij komt en een arm om me heen slaat. Ze ruikt zo.... zo Laura. 

Onspannen genietend van elkaar blijven we elkaar kussen. Met onze armen strelen en knuffelen we elkaar. Geen idee van omgeving of tijd. We hebben alleen maar aandacht voor elkaars kussen, elkaars aanrakingen. Ik voel me heerlijk in haar omgeving, wil voorlopig niet weg. Ik ga helemaal op in haar omhelsing, en ineens merk ik hoe we ons tegen elkaar drukken. Ik merk hoe Laura haar lichaam met haar verleidelijke rondingen tegen me aandrukt. En dat ik volkomen natuurlijk daar in mee ga en al haar vormen tegen me aan voel. 

Ik geef me over aan haar armen, haar lippen. Haar lippen die zo heerlijk vochtig kussen. Niet te veel, nee, precies goed. Heerlijk zacht en warm. Haar tong is lekker en beweegt onderzoekend tussen mijn lippen en krult zich om die van mij.

Ik voel Laura's hand onder mijn shirt, op mijn borst. Ze kroelt door mijn borsthaar, maar zodra haar vingers langs mijn tepels strijken, ril ik. Mmmmmm, wat een opwindend gevoel is dat! Weer wrijft ze over mijn tepel, en weer tril ik van genoegen! Ik op mijn beurt laat mijn handen over haar blote benen glijden. Haar rok is tot halverwege haar bovenbenen opgeschoven, en mijn handen glijden onder haar rok. Langs de zijkant omhoog, richting haar heupen. Daar houdt de elastiek van haar rok mijn handen tegen.

Mijn andere hand streelt haar rug, en ik druk haar wat tegen me aan. Ik heb haar graag tegen me aan, toch zeker als ik merk dat ze daar best gewillig in is. Ze laat zich graag vasthouden op deze manier. Haar nog altijd kussend laat ik mijn hand onder haar shirt glijden. Haar rug is zacht en warm. Ze streelt mij ook over mijn rug. Heerlijk gaan we in elkaar op. Met mijn ogen dicht beleef ik heerlijke minuten. Haar lippen, Jezus wat kan ze toch lekker zoenen!

Dit mag wat mij betreft best uren duren.... en op een of andere manier duurt het ook wel, want als ik de mijn ogen open doe, zie ik hoe Laura geen shirt en geen BH meer aan heeft. We liggen op haar bed. Mijn shirt is ook uit, en ik voel haar warme borsten tegen me aan gedrukt. Mmmmmmm, dat is heel fijn. Innig genietend van haar omhelzing kus ik haar meer en meer. Haar lippen zijn simpelweg zo verslavend, ik kan er niet genoeg van krijgen. Ergens ver weg merk ik hoe Laura langzaam achterover zakt, en hoe ik haar volg. Ik lig in haar armen boven op haar. Mijn borst op haar borsten. De jaren hebben de tol geeist van haar borsten, wat minder vol, maar even goed heerlijk groot. Ik voel haar lichaam, genietend, strelend.

Haar warmte is bedwelmend, ik koester me in haar omhelsing. We kussen onophoudelijk, en tegelijkertijd elkaars armen om elkaar heen, zacht strelend. Haar vingertoppen laten een tintelend gevoel achter op mijn huid. De tijd staat stil, en daardoor is ook de haast weg. Er is geen enkele druk om snel een volgende stap te doen. Normaal zou ik haar uit willen kleden, haar dijen spreiden en haar kutje willen vingeren en willen likken. Op een of andere manier is lijkt die behoefte verdrongen door wat we nu samen beleven. Huivering, tinteling, warmte. Haar zachte buik en borsten, haar armen zijn om me heen, dat is nu voldoende. Ik ga helemaal op in haar verdovende kussen en strelingen.

Na een lange maar hele fijne tijd bespeur ik dat er zich een warm gevoel in mijn buik ontwikkeld. Met mijn ogen gesloten, kussend en strelend, voel ik hoe die warmte deel uit maakt van haar omhelzingen. Ik merk hoe mijn heupen in een rustig ritme rondjes draaien. Mijn halfstijve pik ligt in de holte tussen haar benen en haar schaamstreek. Mijn eikel rust op haar kutje, tegen haar schaamlippen. Doordat ik mijn heupen ongemerkt wat omhoog houdt, is er geen druk en kan mijn eikel over haar kutje glijden. Ik merk dat Laura er van geniet: als mijn eikel over haar kutje glijdt, dan kreunt ze. Het is een fijn gevoel. Laura streelt mijn rug, mijn kont, mijn dijen. God, wat voel ik me heerlijk in haar armen.

Glimlachend kijken we elkaar aan, woorden zijn niet nodig. Het is perfect, we zien in elkaars ogen dat we dit allebei heel graag willen. Ze neemt mijn hoofd in mijn handen en we kussen zachtjes, teder, verlangend. Weer wordt ik verdoofd door al deze heerlijkheden als de tintelende warmte. Weer onderga ik de liefkozingen van haar zachte handen. Ik concentreer me op dat intense gevoel. Maar dan is er een heerlijk tintelende ervaring in mijn onderlijf. Ineens merk ik dat ik ritmische beweging maak met mijn heupen. Eventjes is er het verbaasde. Verbazing dat ik er niets van merkte. Maar al gauw is er overgave. Overgave aan Laura. Laura en ik zijn versmolten, en met ritmische bewegingen genieten we. Het is heerlijk warm tussen ons in.

Ik lig boven op haar, in haar armen, haar borsten onder mijn buik. Mijn heupen ritmische bewegend tegen haar heupen. Nog altijd zonder geluid ontvangt ze me. Elke neergaande beweging glij ik soepel in haar vochtige kutje. Haar heupen maken een gekmakende tegengestelde beweging waardoor mijn pik diep in haar gaat. Het is precies goed. Af en toe stopte het ritme even. Om even heerlijk te kussen, te tongen. Om daarna weer door te gaan. Of het ritme verandert, of de beweging zelf. Maar al die tijd lig ik boven op Laura. Ik merk hoe ze onder me ligt te genieten. Draaiend met haar heupen, kantelend met haar bekken. Bij dat alles hebben we onze ogen dicht, zodat niets ons afleidt van de heerlijkheid die zich tussen onze lichamen afspelen. Een onderdrukte kreun, een stokkende adem, vochtige warmte delen we met onze gezichten tegen elkaar. Ik voel me heel erg thuis in haar omarming, haar strelende handen.

Ze trekt haar benen op, en ik voel meteen hoe haar kutje zich om mijn pik heen vormt. Ze streelt me langs mijn benen en mijn zij. Ze kantelt haar bekken nog wat meer en tilt haar benen de lucht in. Ik voel me heel diep in haar. Ze strekt haar armen uit, streelt mijn zij. Dit alles om het doelbewust nog fijner voor elkaar te maken. Dan glijden haar armen over mijn rug, richting mijn kont. Ze trekt me tegen haar aan, dieper in haar. We kussen elkaar vol en nat, genietend van elke aanraking.

Nauwelijks merk ik hoe we samen, eensgezind omdraaien. Ik lig nu beneden, en voel hoe Laura boven op me ligt te genieten. Haar volle borsten glijden over mijn buik, terwijl haar haren uitwaaieren over haar rug en schouders. Ik leg mijn handen op haar kontje en voel hoe soepel haar billen zijn. Hoe haar spieren zich spannen om voor dit lekkere ritme te zorgen. We kussen elkaar nog steeds, genietend van elkaar en uiting gevend aan onze hartstocht.

Haar kutje, haar warmte, haar vocht. Mijn paal, onze houding ten opzichte van elkaar. Het is allemaal perfect en ik merk dat ik ga klaar komen. Ook Laura heeft dat door, en doelbewust beweegt ze haar heupen dieper, harder, heftiger. Alsof ze elke druppel zaad uit me wil krijgen. Het is een waanzinnig gevoel. Ik beweeg me net zo heftig, maar dan net de andere kant op. Gevolg is dat mijn paal heel diep in haar kutje is, en ik het gevoel heb dat deze heel hard wordt afgetrokken. Ik explodeer en spuit mijn hete druppels in haar kutje, haar heerlijke, zuigende, soppende kutje. Meteen daarna ontspan ik me helemaal, ik voel me slap worden.

Laura ontspant ook en samen liggen we na te hijgen. Van de inspanning, maar ook van mijn heftige orgasme. Warm zweet plakt onze lichamen aan elkaar. Ze kust me en kreunt hijgend in mijn oor "Ohhhhhh....". Ik ben het helemaal met haar eens... "Ohhhhh, waarom wist ik dit niet eerder?" vraagt ze, weer fluisterend. Ik houd haar in mijn armen, en vraag haar "Wat wist je niet eerder?" "Dat dit zo lekker was!" zegt ze "Als ik dit eerder had geweten...."

Het is wel waar wat ze zegt. We draaien al jaren om elkaar heen. Al die jaren, steelse blikken, elkaar af en toe eens beet pakken met meer intimiteit dan normaal is voor een vriendin van de familie, toespelingen en grapjes maken over samen zijn. Al die jaren is er echt wel een verlangen naar meer geweest. Dat is wel makkelijk te zeggen natuurlijk, achteraf. Maar toen durfden we niet meer, ik in ieder geval niet. Of was het misschien "wilden we niet", van haar kant? Het maakt nu allemaal niet uit, we zijn nu samen, het is gebeurd, het is heerlijk, en ik wil meer!

Ik zou heel graag een blik gegund worden op haar genot. Het lijkt me heel opwindend om Laura te zien opgaan in haar extase, in haar genieten.

3 opmerkingen:

  1. Goed dat je weer in de "ik" vorm bent gaan schrijven. Ik vond het een super romantisch verhaal. Ik kreeg het er ook erg warm van.....

    Groetjes, José.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Jose! Leuk dat je weer reageert. Ik kan je zeker niet verleiden om eens te mailen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik mail je wel. Vind het wel grappig.....

      Verwijderen